Öne Çıkanlar çin MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli vakıfbank ak parti chp abd Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener İyi Parti tsk Koronavirüs Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar

3D Baskı Teknolojisi Sağlık Sektörüne Umut Olacak

 

Hayalleri gerçeğe dönüştüren 3D Print teknolojisi kullanımı gün geçtikçe artıyor. 3D Print teknolojisi ile öncelikle eşyalar basıldı; telefon kabı, gözlük, ayakkabı, elbise, mimari modellerin ardından şimdi de sağlık sektöründe yapay organ basımı denemeleri, eksik kemik parçalarını tamamlama ve kişiye özel protez yapımı gibi araştırmalar ile geleceğin umut ışığı olma yolunda hızla ilerliyor. 3 boyutlu yazıcılar aracılığı ile bastırılan ürünlerin ve baskı teknolojilerinin yer alacağı 3D Print Expo; ‘dijital pazarlama stratejileri’, ‘sosyal medya’, ‘mobil pazarlama’ gibi konuları içeren Digital Marketing Expo ile eş zamanlı olarak 5-7 Mayıs tarihleri arasında Pullman İstanbul Convention Center’da gerçekleşecek.

 

Türkiye’de 3 Boyutlu baskı teknolojileri ile ilgili firmaların yanı sıra yurtdışından da birçok firmanın iştirak edeceği ‘3D PRINT EXPO TURKEY’ ise sektörün Türkiye’de gelişimi açısından önemli bir dönüm noktası niteliğinde. Başta sağlık olmak üzere makine ve otomotiv sanayine, inşaat-yapı ve kozmetik sektörlerine büyük hareket getirecek 3 boyutlu baskı teknolojileri aynı zamanda "3D Baskı Teknolojileri Uluslararası Sempozyumu"nda masaya yatırılacak.

 

Digital Marketing fuarında interaktif reklamcılığın hizmet sağlayıcıları, reklam verenler ile buluşacak. Halkla ilişkiler ajansları, arama motoru optimizasyonu ve entegrasyonu hizmet sağlayıcıları, mobil aplikasyon üreticileri, big data-bulut depolama hizmet sağlayıcıları, e ticaret yazılımı sağlayıcıları, web tasarım firmaları, sektör dernekleri, teknokentler, üniversiteler ve medya temsilcileri Digital Marketing Expo’da yerlerini alacak.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.