Öne Çıkanlar Green Carpet Moda Ödülleri tepeören tedavi istanbul Pakistan Başbakanı Han İle Görüştü Netiz Gross 11 mart gündemi Peter Morris Gündemde Bugün-15 Şubat 2019 Cuma Masada Kendine Yer Bulamaz” Bosphorus Gaz Murahhas Azası Adnan Şen taze sebze meyve satan portal FED Artık Sürücü Koltuğunda Değil

Çin Ulusal Bayram Tatilinde 12,8 Milyon Kişi Uçakla Seyahat Etti

Çin’in ulusal bayram tatili yurt içinde yolcu rekoruna sahne oldu. Bir haftalık tatil boyunca günde ortalama 16 bin 351, tatil boyunca da 114 bin 455 uçuş gerçekleştirildi. Yolcu sayısı ise bir önceki yıla göre yüzde 5.1 oranında artarak 12.8 milyon kişiye çıktı.


 
Bir hafta süren ve salı günü sona eren Çin Ulusal Bayramı tatili boyunca havayolları yolcu taşıma rekoru kırdı. Xinhua ajansının haberine göre tatil süresinde 12,8 milyon yolcunun uçakla yolculuk ettiği bildiriliyor. Bu, Çin Sivil Havacılık Dairesi’ne (Civil Aviation Administration of China - CAAC) göre, bir önceki yıla kıyasla yüzde 5,1 oranında bir artış anlamına geliyor.
 
Bir haftalık tatil boyunca günde ortalama 16 bin 351 uçuş yapıldı, tatilin toplamında ise 114 bin 455 uçuş gerçekleştirildi. Bu da bir önceki yıla göre yüzde 3,08’lik bir artış ifade ediyor. Bu arada ortalama uçak doluluk oranı yüzde 84,9’a ulaşırken, uçuşların zamanında kalkış  oranı yüzde 92,16’ya vardı. 
 
CAAC, yüksek doluluk oranına erişen uçuşların genellikle Shanghai, Tianjin, Shenzhen, Xi’an, Sanya, Lijiang, Lhasa ve Guilin gibi turistik açıdan popüler varış noktaları ile irtibatlı bulunanlar olduğunu açıkladı. Xishuangbanna, Sanya, Lijiang, Gulin, Wuyi Dağı ve Jiggang Dağları gibi turistik yerlerden dönüş seyahatleri tatilin son iki gününe yığıldı. 7 Ekim günü dönüşlerde, 1,9 milyon yolculukla rekor kırıldı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.