Öne Çıkanlar Akın öztürk tutuklandı mı ORDU Sevgi Ve Saygı Dönemi Başlamıştır” bugünün gündem özeti çukurovada narenciye ağacı dikmeyene ruhsat verilmiyor LG otomotiv malzemelerinden kar etti mi Çatalca hazro protesto mancini fenerbahçe kilis operasyon

Perakende Satış Hacmi Şubat'ta Yüzde 0,8 Arttı

Takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi Şubat ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 4,9 azalırken, Takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro ise Şubat ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 14,2 arttı.

Türkiye İstatistik Kurumu, (TÜİK) Şubat ayı Perakende Satış Endekslerini açıkladı. Buna göre, Takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Şubat ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %4,9 azaldı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %1, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %8,2, otomotiv yakıtı satışları %1,7 azaldı.

Perakende satış hacmi bir önceki aya göre %0,8 arttı

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Şubat ayında bir önceki aya göre %0,8 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %0,8, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %0,9, otomotiv yakıtı satışları %0,4 arttı.

Perakende ciro bir önceki yılın aynı ayına göre %14,2 arttı

Takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Şubat ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %14,2 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %18,3, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %12,5, otomotiv yakıtı satışları %12,5 arttı.

Perakende ciro bir önceki aya göre %1,5 arttı

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Şubat ayında bir önceki aya göre %1,5 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %1,1, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %1,2, otomotiv yakıtı satışları %2,9 arttı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.