Öne Çıkanlar 57. alay Ortaköy çukurova belediyesi 23 nisan kutlamaları rus medyası istanbulda iki polis benzin ne kadar tezcan gözaltı türk silahlı kuvvetleri kızılay fevzi çakmak sokak türk nurten saydan

Baymak ilk 6 Ayda Yüzde 55 Büyüdü

Isıtma soğutma sektörünün dünya çapındaki aktörlerinden Baymak, bu yılın ilk yarısında yüzde 55 büyüme kaydetti. 

İklimlendirme sistemleri sektörünün önemli paydalarından Baymak, 2018 yılının ilk altı ayında yüzde 55 büyüme kaydederek geçen senenin aynı dönemine göre büyüme oranında yüzde 55 gelişme gösterdi.

Rakiplerinin çok üzerinde büyüme kaydedildiğine dikkat çeken Baymak CEO’su Ender Çolak, başarılarının kaynağının müşteri memnuniyetini önemsemeleri noktasından geldiğine işaret etti. Çolak, yılsonu büyüme hedefini yüzde 50’nin üzerinde tuttuklarını ifade etti ve “Gelişen bayi ve servis altyapısı ile Türkiye’nin her yerinde ulaşılabilir konumdayız. İlk 6 ayda Baymak ailesine eklenen 101 yeni bayi ile gücümüzü arttırmaya devam ediyoruz. Bu büyüme dört mevsim kullanılabilen ürün gamı ile birleştiğinde elde edilen başarı Baymak’ı lider konumda sürdürülebilir kılıyor” ifadelerini kullandı.

Sektörün küçülen bölümleri olmasına karşın her alanda büyüme kaydedip pazar paylarını attırdıklarının altını çizen Çolak, gözlerini ihracat paylarını arttırmaya diktiklerini açıkladı. Uluslararası piyasada Türkiye’yi iyi temsil etmek istediklein ifade eden Çolak, Turquality programından umutlu olduklarını belirtti. Çolak, “Turquality kapsamında alınacak marka desteği ile Batı Avrupa, Avrasya ve Kuzey Afrika pazarında hızla büyüyeceğiz” şeklinde konuşurken bunun yanında bu yıl da uluslararası çapta platformlarda boy göstermeyi sürdüreceklerini duyurdu.

Baymak Akademi ile Herkese Eğitim Vermek Hedefleniyor

Ürün satışlarının adında gelen hizmetleri de önemsediklerini belirten Çolak, "Sahada ihtiyaç duyulan eğitim eksikliklerinin giderilmesi için kurulan Baymak Akademi, ücretsiz olarak Türkiye genelinde eğitime ihtiyaç duyan herkese açık. Akademi ile hedefimiz sadece Baymak Ailesinin değil, tüm sektör çalışanlarının ve gelecek nesillerin, insana değer veren, konusunda en üst donanıma sahip şekilde ülkemizi ileri taşımasına katkı sağlamak” ifadelerini kullandı. Türkiye genelinde bu yıl 27 ilde 1.500 katılımcıyla 200 saate yakın eğitim verdiklerini dile getiren Çolak, önümüzdeki dönemde de bu eğitimlere etmek istediklerini belirtti.

Satış sonrası hizmetlerin bir diğer ayağı olarak düzenli olarak Gizli Müşteri Araştırması uyguladıklarını böylece hem bayilerin hizmet performansını hem de tüketicilerin memnuniyetini arttırmayı hedeflediklerini dile getirdi. Çolak, Bağımsız araştırma kuruluşu GFK tarafından yapılan araştırmayı işaret ederek “Baymak kombi markaları arasında değeri en yüksek marka olmayı başardı. Tüketicilerimizin gözünde güvenilir, kaliteli, dayanıklı ve teknolojik ürünlere sahip marka olarak öne çıkıyoruz” sözlerini kaydetti.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.