Öne Çıkanlar Gülnaz Uskun bodrumda sosyal sirk levent gök Halime Ana Türkeş Açıklaması istanbul büyükşehir belediyesi hangi plajlara temizlik ve cankurtaran hizmeti veriyor Sertab Erenerin temmuz konserleri TÜİK Tüketici Güven Endeksi Açıklandı Gaziantep valiliği Türk Kullanıcılar Futbolla İlgili Tartışmalarda Yoğun Yer Alıyor Engel Yok A

Adese, Türkiye’nin En Büyük 260’inci Şirketi

Türkiye'de imalat, ticaret, hizmet ve inşaat sektörlerini kapsayan Fortune 500 Türkiye çalışması yayınlandı. Finansal kurumlar ve holdinglerin değerlendirmeye alınmadığı Fortune 500’ün bu yılkı Türkiye araştırmasında Adese Alışveriş Merkezleri Tic. As. 260’ıncı sırada yer aldı.

Fortune 500 Türkiye araştırma sonuçlarını değerlendiren Adese Genel Müdür Vekili Ahmet Özkürkçüler, “Fortune 500 Türkiye’nin en büyük şirketleri araştırması 2008 yılından bu yana yapılıyor ve Adese olarak bu listede 2009’dan beri kesintisiz yer alıyoruz. Bu yılki araştırmada Türkiye’nin en büyük 500 şirketi arasında 260’ıncı sırada yer aldık. Türkiye’nin büyük şirketleri arasında Adese olarak yer almak bizi onurlandırıyor. İleriki yıllarda daha da büyüyerek bu listedeki yerimizi daha da yukarılara taşımayı hedefliyoruz.” dedi.
 
“Anadolu’nun En Beğenilen Ulusal Market Zinciri Olmak İstiyoruz”
Adese’nin perakende sektöründe çeyrek asrin üzerinde bir süreyi geride bıraktığını vurgulayan Özkürkçüler, “Adese olarak perakende sektöründe çeyrek asrin üzerinde bir süreyi geride bıraktık. Alışveriş sürecinin her aşamasına yakından bakan ve detayı önemseyen hizmet anlayışını benimsiyoruz. Sahip olduğumuz değerlerle birlikte daha yenilikçi, daha verimli, müşterilerimize daha yakın, daha ilgili bir anlayış ile birlikte Anadolu’nun en büyük ve en beğenilen ulusal zinciri olma yolunda adımlarımızı atmaya devam edeceğiz.” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.