Öne Çıkanlar 11 Eylül 2020 26 Mart 2020 Gündemi 2019 yılı İşgücü İstatistikleri Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca emeklilikte yaşa takılanlarda son durum Roketsandan Uzaktan Eğitime 1000 Tablet Bilgisayar Desteği 17 Eylül 2020 Gündemi Rotterdam Belediyesi Türk Telekom Ve Vodafone Mobil İletişim Altyapısını Kırsal Bölgelere Birlikte Taşıyacak gündem 24 Ekim 2020 Cumartesi Gündemi Taciz Ateşi

Akbank, 5. Kez “Doğu Ve Orta Avrupa’nın En İyi Ödeme Bankası” Seçildi

Müşterilerine en iyi bankacılık deneyimi yaşatmak amacıyla geliştirdiği yenilikçi ürün ve hizmetler sayesinde, uluslararası finans yayıncılığının önde gelen gruplarından EMEA Finance’in düzenlediği yarışmada Akbank 5. Kez “Doğu ve Orta Avrupa’nın En İyi Ödeme Bankası” seçildi. 

Tüm dünyanın etkisi altında olduğu Covid-19 pandemi süreci boyunca Akbank’ın, güçlü dijital altyapısı ile Nakit Yönetimi ödeme işlemlerindeki deneyimini birleştirdiği ve müşterilerine sunduğu kesintisiz hizmet anlayışını, kalite ve güvenilirlikten ödün vermeden sürdürdüğü belirtildi. 

Konuyla ilgili açıklama yapan Akbank Ticari Bankacılık`tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tugal, Akbank Nakit Yönetimi olarak, yenilikçi ürünler ve dijital çözümlerle müşterilerine en iyi bankacılık deneyimini yaşatmak için çalıştıklarını iletti. “Yaşadığımız pandemi sürecinde, yatırımlarımızın ve dijitalleşmeye yönelik adımlarımızın ne kadar doğru ve yerinde olduğunu bir kez daha görmüş oluyoruz. Ödeme ürünlerinde pandemi öncesi yapılan dijitalleşme çalışmaları ve müşterilerimize uygun çalışma modelleri önerilmesi ile dijitalleşme oranlarımız %97 seviyelerine ulaşmış görünüyor. Bugün geldiğimiz noktada Akbank olarak yıllardır müşterilerimize günlük bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilecekleri dijital kanallar ve online servisler sunmaktayız. Bu online servisler de müşterilerimize, ödemelerini 7/24 yapabilmelerini sağlamakta. Yaptığımız ERP entegrasyonları, diijital onay mekanizmaları, elektronik imza entegrasyonları ile müşterilerimiz mekan bağımsız çalışabilmekte, zamandan tasarruf sağlarken işlemlerini çok daha hızlı ve sorunsuz tamamlayabilmektedir. Müşterilerimizin yurtdışı ödemelerini daha hızlı ve kolay yapabilmelerini sağlamak amacıyla uluslararası platformlarla entegrasyonlarımızı artırırken diğer yandan SWIFT ile sürdürdüğümüz yeni çalışmalar kapsamında; SWIFT GPI takip özelliğini bireysel ve kurumsal kanallarımıza açarak müşterilerimizin transferlerini baştan sona kolaylıkla takip etmelerini sağlıyoruz.

Ticaretin finansmanının sağlanabilmesi için ödeme, tahsilat, stok yönetimi ve nakit akışı işlemlerinde müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik yeni ve dijital çözümler üretmeye devam ettiklerini belirten Mehmet Tugal “2020 yılı içerisinde hayata geçirdiğimiz Türkiye'de en yaygın kullanılan Logo ERP ile yapılan entegrasyon sayesinde doğrudan müşterilerimizin muhasebe sistemlerinde yerimizi aldık; bu gibi açık bankacılık kapsamdaki iş birliklerimizi de geliştirmeye devam edeceğiz.  Global platform ve FinTech’lerin finans dünyasındaki potansiyelini en erken gören bankalardan biri olarak, fatura iskonto platformları ile iş birlikleri yaparak kanal çeşitliliğimizi zenginleştirmeyi de sürdürmekteyiz.

Yeni uygulamaya aldığımız yenilikçi bir ürün olan Dijital Ödeme Garantisi ile ödeme ve tahsilat garantisini Akbank Kurumsal İnternet’e taşıdık. Bu ürün benzer nitelikteki Çek, Doğrudan Borçlandırma ve Teminat Mektubu ürünlerinin özelliklerini bünyesinde topluyor, tek bir limit ile birden fazla satıcı firmaya, tamamen alıcı firmanın kontrolünde tahsilat garantisi sağlıyor. Bu sistemde tedarikçilere Akbank güvencesini dijital ortamda sağlarken aynı zamanda garantili alacağın erken finansmanı ve 3. firmalara devrini de yine aynı sistem üzerinden sağlayabilmekteyiz. 

Akbank olarak son 6 yılda 5. kez bu ödülü Türkiye’ye getirmekten mutluluk duyuyor ve yenilikçi çözümlerimiz ile kesintisiz, dijital ve güvenilir Akbank deneyimini müşterilerimize yaşatmaya devam etmeyi hedefliyoruz.” dedi. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.