Öne Çıkanlar dsi barcelona çin izmir ösym mars cerattepe DEPLASMAN Gündemde Bugün-20 Nisan 2019 Cumartesi Türkiye İsrafı Önleme Vakfı cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan Meclis eski Başkanı Bülent Arınç

Burak Yörük Ve Nil Keser Puma’nın Dijital Marka Elçileri Oldu

PUMA, Burak Yörük ve Nil Keser ile yeni bir kampanya yolculuğuna başlıyor. Oyunculuktaki başarılarıyla dikkat çeken genç oyuncular, PUMA’nın dijital kampanyalardaki yüzleri oluyor.

Global spor markası PUMA, genç ve başarılı oyuncular Burak Yörük ve Nil Keser ile yeni bir döneme başlıyor. Z kuşağının sevilen oyuncuları, PUMA’nın dijital kampanyalarının marka temsilcileri oluyor. PUMA’nın çekici tasarımlarının sneaker kültürünün içinde yeniden keşfini kutlayan ve #toysforbigkids mottosuyla hayata geçirilen RS-X kampanyasıyla başlayan iş birlikleri; yeni projelerle de devam edecek.

PUMA ile keyifli bir yolculuğa çıktıklarını ifade eden Yörük, “Yeni jenerasyonun en sevilen markalarından olan, sokak stilinin öncülerinden PUMA ile yeni bir serüvene başlıyoruz. Tarzıma yakın hissettiğim, sevdiğim bir markanın dijital kampanyalarının yüzü olmak beni çok heyecanlandırıyor” dedi.

PUMA ile gerçekleştirdiği iş birliğinden duyduğu mutluluğu ifade eden Nil Keser ise “PUMA kadınların gücünü tanıyan ve her fırsatta teşvik eden bir marka. PUMA ailesine katılmaktan büyük mutluluk duyuyorum. İş birliğimiz yüksek enerjili, keyifli projelerle devam edecek” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.