Öne Çıkanlar 22 Mart Gündemi Başçavuş sokak Club Brugge mali denetimlerde uygunsuzluk tespit ettiği Demokratik Sol Parti Orduda okullar 17 Şubatta tatilmi TOKİ 615 Bin Konut Satmış Emine Erdoğan: Sezaryen Oranı Düşmeli fatma kaplan hürriyet akademisyen ihraçlarını mesliste eleştirdi Cumhurbaşkanlığı sistemi Casecampus Genç Girişimcilere Kapılarını Açıyor Biz referanduma Kürt halkının talebi olarak bakıyoruz la la land filminin konusu nedir

Coca-Cola İçecek, En Yüksek Kredi Notuna Sahip Türk Şirketi Oldu

 
Anadolu Grubu’nun ana hissedarı olduğu, Türkiye, Orta Doğu, Orta Asya ve Pakistan’da 25 fabrika ve 10 bini aşkın çalışanıyla faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek (CCI), uluslararası kredi derecelendirme kurulusu Fitch Ratings’in açıklaması ile en yüksek kredi derecelendirme notuna sahip Türk şirketi oldu.

Fitch Ratings, CCI’in yabancı para cinsinden uzun vadeli temerrüt derecelendirmesi notunu ve birincil teminatsız derecelendirme notunu 'BBB-' seviyesinden ‘BBB' seviyesine yükseltti. Yerel para cinsinden uzun vadeli temerrüt derecelendirmesi notunu ise 'BBB' olarak teyit etti. Notların görünümü ‘Durağan’ olarak belirtildi. CCI’in ‘BBB’ olan notu, Türkiye’nin ülke notunun iki kademe, ülke “tavan” notunun ise bir kademe üzerindedir.”

Fitch Ratings konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“CCI’in Yabancı Para ve Yerel Para Cinsinden Uzun Vadeli Temerrüt Derecelendirmesi Notları The Coca-Cola Company ile olan operasyonel ve stratejik ilişkisiyle, azalan transfer ve konvertibilite riskine dair Fitch’in görüsünü yansıtmaktadır. Bu derecelendirme, CCI'in sektöründeki sağlam konumunun, marka portföyünün kalitesinin, Türkiye ve Orta Doğu’daki büyüme potansiyelinin, tutarlı fiyatlandırma politikasının ve farklı ekonomik koşullarda bile kar marjını koruyabilmesinin bir sonucu olarak verilmiştir.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.