Öne Çıkanlar Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu chp genel başkanı kemal kılıçdaroğlu Kovid19 Türkiyede Koronavirüsten hayatını kaybedenlerin sayısı Türkiyede koronavirüs kaynaklı Toplam Vaka Sayısı bugünün gündemi CHP GRUP BAŞKANVEKİLİ ENGİN ALTAY gündem özeti ihracat cumhurbaşkanı Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş

DemirDöküm Yetkili Satıcıları Google Adwords Eğitimlerine Başladı

DemirDöküm’ün 7 yıldan beri ağırlık verdiği dijital dönüşüm çalışmalarında yetkili satıcılar için Google Adwords eğitimine başladı.

DemirDöküm ve Google Türkiye ile beraber Smartnet işbirliğiyle ilk kez İstanbul yetkili satıcılarına yönelik gerçekleştirdiği eğitimde internet kullanımı, çevrimiçi alışveriş, tüketici davranışları, alışveriş alışkanlıklarına yönelik bilgiler ve DemirDöküm ürün ve hizmetlerinin dijital dünyada yapılacak tanıtımlarla nasıl kendilerini ön plana çıkarılabilecekleri ile ilgili bilgi verildi.

Ertuna: Tüketici Değişimine Odaklanmayan, Çevrimiçi Olmayan Şirketler Yarışın Gerisinde Kalacak

DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna yaptığı açıklamada DemirDöküm’ün donanım üreticiliğinden öteye geçtiğini Türkiye’den teknoloji ihraç ettiklerini belirtirken dijital dünyadaki değişimlerle ilgili şunları kaydetti:
"Türkiye'de aktif internet kullanıcısı yüzde 75'e ulaştı. Mobil abonelerin yüzde 75'inin akıllı telefon kullanıyor. Çevrimiçi alışveriş yapanların payı ise yüzde 19 civarında. Bir tüketicinin günde ortalama 150 defa çevrimiçi oluyor. Bu rakamlar, tüketici alışkanlıklarındaki değişimi işaret ediyor. Bu değişim, markaların yaklaşımlarını da değiştirecek. Rekabet sayısal büyüme ile değil, dijital dünyadaki değişime entegre olmakla gerçekleşecek. Tüketici değişimine odaklanmayan, çevrimiçi olmayan şirketler yarışın gerisinde kalacak. Bu denli benimsenen bir dünyaya DemirDöküm olarak uzak kalamayız. Anlık taleplerin hızla geliştiği dijital dünyaya hem biz hem de iş ortaklarımız hazırlanmalı, en iyi şekilde entegre olmalıyız. Birkaç yıl öncesine kadar pazarlama bütçesinde yüzde 10 olan dijitalin payını, çevrimiçi yaşam tarzına en iyi şekilde entegre olmak için yüzde 25’e çıkardık."


Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları mevsimsel olarak değiştiğini bu sebeple iş ortaklarıyla beraber ıinternet sitesi ve sosyal medya üzerinden reklam hazırlıklarını tamamladıklarını belirten Ertuna açıklamasını bu tarz eğitimlerin tüketici nezdinde hatırlanma oranının artacağını belirterek sonlandırdı.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.