Goodyear, Ticari Lastikte Sektör Büyümesinin Üç Katı Büyüdü

Ticari lastik sektörünün verilerini değerlendiren Türkiye Ticari Lastik Direktörü Şaban Güngör, Goodyear‘a, büyük projelerde yer alan sektörün en güçlü bayilerini ailelerine kattıklarını ifade ederek, 2016 yılında Türkiye ticari lastik pazarının büyümesinin üç katı büyüme sağlandığını söyledi.

 
Goodyear ticari lastik sektörünün geçen yılın performansına dair değerlendirmelerde bulunan Güngör, bu yıl en çok inşaat sektörünü kapsayan karma servis ürün grubunda büyüyerek bu alanda en önemli projelerin başında gelen İstanbul’daki üçüncü havalimanın lastik tedarikçisi olduğunu belirtti.
 
“EMA Bölgesine En Büyük Katkı Sağlayan Ülke Türkiye”
 
Goodyear Avrupa, Orta Doğu, Afrika (EMEA) bölgesinde yer alan pazarlardan, ticari lastik işindeki en başarılı performanslarından birini Goodyear Türkiye ekibinin göstermiş olmasından büyük gurur duyduklarını vurgulayan Güngör, “Böylece, EMEA bölgesinin 2016 yılı ticari lastik iş sonuçlarına en büyük katkıyı sağlayan ülke, Türkiye oldu” dedi.
 
Ticari lastik pazarının 2017’de de geçen yıllardaki kadar olmasa da, ekonominin genel seyrine paralel olarak büyümesini sürdüreceğini öngördüklerini dile getiren Güngör, “2017’de ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle, satış sonrası hizmetleriyle büyüyecek. Goodyear’ın bütün stratejilerinin odağında müşterileri yer alıyor. Bu bağlamda, servis standartlarının gelişmesini de sürdürecek” değerlendirmesinde bulundu. Önümüzdeki dönemde filolaşmanın bir trend olarak daha da artacağına i Şaban Güngör, şunları söyledi:
 
“Buna bağlı olarak, biz de Türkiye’de, Goodyear’ın Avrupa’da hâlihazırda kullandığı filolara yönelik servis programlarının uyarlanması üzerine çalışıyoruz. 2017’de bu çalışmalarımızı daha da hızlandırarak, müşterilerimize çok daha gelişmiş bir hizmet sunacağız.”
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.