Öne Çıkanlar finans ankara da elektrik kesintisi Rusya İle Suriye Temaslarını Durdurdu 4C Bolu Termal Otel türkiye milli takımı fenerbahçe 3 temmuz güney amerika eröristler ölü ele geçirildi kati piri genco sabancı 3 Milyon TLye Yükseltti

GROHE “Suyu Yemeğe Dönüştürdü”

GROHE Türkiye, 2015 yılında Şişli Camii tuvaletlerindeki musluklarını GROHE Ecojoy tasarruf özellikli ürünlerle değiştirerek yüzde 18 su tasarrufu sağladı. GROHE, Şişli Camii Vakfı işbirliğini bir adım ileriye taşıyarak gerçekleştirdiği “Suyu Yemeğe Dönüştür” projesi çerçevesinde ise, sağlanan su tasarrufu karşılığındaki tutarla, içinde gıda malzemeleri bulunan 1000 adet GROHE Ramazan paketi hazırladı ve ihtiyaç sahiplerine dağıttı.
 
Düzenlenen basın toplantısında GROHE’nin sürdürülebilirlik ve su tasarrufu yaklaşımını özetleyen GROHE Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya şunları söyledi:
 
“GROHE dünyanın en büyük sıhhi tesisat üreticilerinden biri ve global bir marka olarak, sürdürülebilir iş uygulamaları doğal kaynakların ekolojik ve ekonomik kullanımına ve çevrenin korunmasına yönelik taahhüdümüzün bir parçası.
 
GROHE olarak, tüm sektöre örnek olmaktan ve günümüzün ekolojik, ekonomik ve sosyal sıkıntılarına proaktif bir yaklaşım getirerek tüm faaliyetlerimizin merkezine çevreye yönelik taahhütlerimizi yerleştirmekten gurur duyuyoruz. Suyun gitgide daha kıymetli bir kaynak olması nedeniyle GROHE olarak bu kaynağın korunmasına katkıda bulunmak için global ölçekte birçok inisiyatifi hayata geçiriyoruz.”
 
Sürdürülebilirliğin GROHE’de kurumsal bir değer olduğunun altını çizen GROHE Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Halkla İlişkiler Direktörü ve GROHE SPA Başkanı  Lina Varytimidou  ise, şöyle konuştu:
 
“Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat ürünleri tedarikçisi olarak, sürekli olarak dünyanın dört bir yanındaki lokasyonlarımızda sürdürülebilirliğimizi iyileştirmeyi ve optimize etmeyi taahhüt ediyoruz. Türkiye’de, Şişli Camii’nin musluklarını tuvaletlerdeki su tüketimini %18 azaltan GROHE Ecojoy ürünleri ile değiştirdik.
 
“Tasarruf Edilen Suyu İhtiyaç Sahiplerine Bağışladık”
 
Bunun sonucunda, yılda 270 m3 su tasarrufu sağladık. Projenin ikinci aşamasında da, “Suyu Temeğe Dönüştür” olarak adlandırdığımız programımız kapsamında, Şişli Camii’nde daha önce tasarruf edilen suyu yemeğe dönüştürerek Mübarek Ramazan Ayı boyunca ihtiyaç sahiplerine bağışlamaya karar verdik. Dün, Ramazan ayı vesilesiyle, ihtiyaç sahibi ailelere 1000 adet gıda paketi dağıttık. Paketlerde, bulgur, pirinç, kuru fasulye, un, şeker, tuz, zeytin, çorba, makarna, sıvı yağ, hurma ve mercimek bulunuyor.
 
Proje su tasarrufuna dikkat çekmeyi amaçlıyor
 
GROHE Doğu Akdeniz Bölgesi Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz ise, GROHE Türkiye’nin her geçen yıl büyümeyi sürdürdüğünü ve Türkiye’nin dinamik ve gelişen pazarına yatırım yapmaya devam ettiklerini kaydederek, “Suyu Yemeğe Dönüştür’’  bu yıl Türkiye’de hayata geçirdiğimiz ikinci global proje oldu. Bu projenin çok önemli mesajları bulunduğuna inanıyorum.
 
1000 çok sembolik bir rakam ve bu proje kapsamında asıl olarak, su tüketiminin önemine ve su ve nakit tasarrufunu arttırmak için neler yapılabileceğine dair bilinç oluşturmayı hedefliyoruz. Şişli Camii ile işbirliği içinde hayata geçirdiğimiz ‘Suyu Yemeğe Dönüştür’ projesi bunun küçük bir örneği, ancak bu özel örnek, su tüketiminin azaltılmasına yönelik çabalara katkıda bulunacak bir çözüm sunuyor.”
 
GROHE’nin Şişli Camii tuvaletlerine yerleştirdiği GROHE ürünlerinde bulunan Ecojoy özelliğine sahip ürünler ile su kullanımında yüzde 54 oranında tasarruf sağlayabiliyor.
 
GROHE ürünlerinde bu oran çift kademeli rezervuar kullanımında yüzde 53, su tasarruflu mutfak bataryaları kullanımında ise yüzde 65’e kadar ulaşabiliyor.
 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.