Öne Çıkanlar AİLE Covid19 CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut gündem özeti binali yıldırım Melatonin hormonu Bharat Biotech Mangal En İyi Uluslararası Film Cansu İvecen Kuru Gürültü Halil İbrahim Bekdemir

ING Bank Türkiye'den Başarılı Performans

ING Bank Türkiye’nin 2016 yılının dördüncü çeyreği itibarıyla aktif toplamı 58 milyar TL, net kârı ise 592 milyon TL olarak gerçekleşti.

ING Bank Türkiye’nin açıkladığı konsolide finansal sonuçlara göre, 2016 yılının dördüncü çeyreği itibarıyla bankanın aktif toplamı 58 milyar TL, net kârı ise 592 milyon TL olarak gerçekleşti. Özkaynak hacmi 5.1 milyar TL olarak gerçekleşirken, sermaye yeterlilik oranı ise yüzde 17.08 seviyesine ulaştı.

ING Bank Türkiye Genel Müdürü Pınar Abay finansal sonuçlar hakkında değerlendirmede bulunarak şu ifadeleri kullandı:

“Bu yılı ING Bank Türkiye olarak başarılı bir performansla kapadık. İş kollarımızda hedeflerimizi yakaladık. Dijital bankacılık vizyonumuzla gerek iç süreçlerimizde gerekse müşterilerimize sunduğumuz hizmet ve ürünlerde inovasyona yatırım yapmayı sürdürdük.
Kurumsal ve KOBİ iş kollarında firmalarımıza sağladığımız kredilerle birlikte konut kredilerinde de büyüme kaydettik. Krediler toplamımız 41 milyar TL’ye ulaşırken, geniş tabanlı ve küçük tasarrufları kapsayan mevduat hacmimiz 25 milyar TL seviyesinde gerçekleşti.
Elde ettiğimiz başarılı sonuçlarda, bir yandan geçmiş yıllarda yaptığımız yatırımların meyvelerini almamız etkili olurken, diğer yandan tüm iş kollarımızda yürüttüğümüz etkin pazarlama faaliyetleri, uyguladığımız ihtiyatlı risk politikaları ve güçlü maliyet yönetimimiz önemli rol oynadı.”



Dijital ve Mobil Kanallarda Büyüme Devam Ediyor

ING Bank’ın dijital kanalları kullanan toplam aktif müşterileri içindeki mobil bankacılık müşteri payı yüzde 85’e ulaştı. Mobil bankacılık kullanıcı sayısı 500 bine ulaşırken, 2016 yılının aynı dönemine göre yüzde 46’lık artış kaydedildi. 

Dijital Hizmet Platformlarında ParaMara Dönemi Başladı

Birçok dijital platformdaki ödeme işlemlerini tek bir uygulama aracılığıyla yapma kolaylığı sağlayan ParaMara, 120 bin aktif kullanıcıya erişti. Son olarak “Dijital Kod Ödemesi” özelliği eklenen mobil uygulama ile Facebook, Spotify gibi dijital servis platformlarında geçerli bakiye ve süreli üyeliklerin ödemelerinin yapılması mümkün hale geldi.

Turuncu Hesapla Dolar ve Euro ile Birikim Yapma İmkanı

Geliştirdiği tasarruf ürünleri ile mevduatı tabana en yaygın banka haline gelen ING Bank, 2016’nın ilk çeyreğinde tek tıkla tasarruf imkanı veren e-Turuncu’yu pazara sunmuştu. E-turuncu 2016 yılsonu itibarıyla 75 bin müşteriye ulaştı. Son çeyrekte ise, Turuncu Hesap ailesine Dolar ve Euro birikimleri de kapsayacak yeni bir ürün eklendi.

Esnek Çalışma Modelini

2015 yılında hayata geçirdiği FlexING esnek çalışma modelini, 2016 yılında bir adım öteye taşıyan ING Bank, evden çalışma uygulamasını haftada 2 güne, esnek çalışma saatleri uygulamasını da haftada 5 güne çıkardı. Çalışanlarının özel ve iş yaşamları arasında daha sağlıklı bir denge kurmasını, özellikle de kadın çalışanlarının kariyerler yolculuklarında önlerine çıkabilecek sorunların hafifletilmesini hedefleyen ING Bank,  “Karne Günü İzni”, “Okulun İlk Günü İzni” ve “Turuncu Öğleden Sonra İzni” gibi öncü uygulamalar da geliştiriyor.

Yönetim Akademisi Üçüncü Eğitim Dönemine Başladı

Aile şirketlerinin sürdürülebilirliğini desteklemek amacıyla ING Bank ve Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi tarafından yürütülen “ING Nesilden Nesile Yönetim Akademisi”nin üçüncü eğitim yılı başladı. ING Bank, bu program ile aile şirketlerinin ikinci ve üçüncü nesil yöneticilerinin doğru stratejilerle rekabet gücünü artırmayı, sürdürülebilirlik ve kurumsallaşma çalışmalarına zemin hazırlamayı amaçlıyor.

Yılın En İyi Küresel Bankası

ING, finans dünyasının en prestijli yayınlarından Financial Times’ın uluslararası yayını The Banker tarafından düzenlenen yarışmada “Yılın En İyi Küresel Bankası” ödülüne layık görüldü.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.