Öne Çıkanlar AİLE Melatonin hormonu Covid19 Medikal Aile Terapisi nedir CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut Kırklareli Valisi Orhan Çiftçi Aboubakar Aleksey Navalnıy bahçeli gündem özeti kasımpaşa teleferik kazası

Koton 7. Kez En Beğenilen Kadın Giyim Markası

Koton, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve Akademetre iş birliği ile 10.’su gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin 1 Numaralı Markaları’ ödül töreninde üst üste 7. kez ‘En Beğenilen ve Tercih Edilen Kadın Giyim Markası’ seçildi.


“Moda Koton’da” mottosuyla moda ve trend öncüsü Koton 2018 yılında da Türkiye’nin “En Beğenilen ve Tercih Edilen Kadın Giyim Markası” oldu. Türkiye’nin adını 30 farklı ülkeye taşıyan Koton, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD), Akademetre ortaklığıyla gerçekleştirdiği araştırmada, aynı kategoride üst üste yedinci kez ödül aldı.

Grand Pera Emek Sahnesi’nde gerçekleştirilen törende ‘En Beğenilen ve Tercih Edilen Kadın Giyim Markası’ ödülünü Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz ve mağaza çalışanları birlikte aldı.

"Koton 2019’da da kadınların hayatına tarz ve güzellik katmaya devam edecek"

Tüketicilerin oylarıyla belirlenen ödülü üst üste 7. kez almaktan büyük gurur ve mutluluk duyduklarını ifade eden Gülden Yılmaz “Koton olarak modaya sürekli yatırım yapıyoruz; her gün yaklaşık 300 kişiden oluşan tasarım ekibimizin hazırladığı 80 yeni ve en moda tasarımı, ulaşılabilir fiyatlarla müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Müşterilerimizin bizi en beğenilen ve tercih edilen marka olarak seçmesinde bu yaklaşımımız büyük rol oynuyor. Koton 2019’da da kadınların hayatına tarz ve güzellik katmaya devam edecek. AYD yönetimine ve çalışanlarına, Akademetre’ye, bizi bu ödülü layık gören müşterilerimize ve bu ödülü hep birlikte aldığımız Koton ailesine gönülden teşekkür ediyorum” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.