Öne Çıkanlar AİLE gündem özeti Melatonin hormonu Kuru Gürültü Covid19 Medikal Aile Terapisi nedir CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk Kırklareli Valisi Orhan Çiftçi Aboubakar Aleksey Navalnıy bahçeli

L'Oréal Türkiye Cirosunu İkiye Katladı

L’Oréal Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son 3 yılda cirosunu 2 katına çıkarttı.

L’Oréal Grup Ceo’su Jean-Paul Agon’un başkanlığını yaptığı L’Oréal Yönetim Kurulu, şirketin 2016 yarıyılı sonuçlarını açıkladı. Buna göre L’Oréal, 2016 yılının ilk yarısını yüzde 4.2’lik net büyüme ile kapattı. Şirketin tüm dünyadaki başarılı sonuçlarına ve büyümesine en çok katkı sağlayan ülkelerden biri ise “L’Oréal Türkiye” oldu. L’Oréal’in 2016 yılı içerisinde Türkiye’deki yatırımları hız kesmeden devam etti.  L’Oréal Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son 3 yılda cirosunu 2 katına çıkarttı.

L’Oréal tarafından Temmuz ayında açıklanan rapora göre, şirketin global platformda profesyonel ürünler bölümü net yüzde 2.2 büyüdü. Avrupa ve Afrika’da satışlar artarken, büyümenin en hızlı yaşandığı bölgeler ise Hindistan, Rusya ve Birleşik Krallık oldu.

2016’nin ilk yarısında tüketici ürünleri bölümü net yüzde 4.3 oranında büyüme gördü. NYX Profesyonel Makyaj’ın uluslararası başarısı, Maybelline ve L’Oréal Makeup Designer Paris markalarinin büyümesi ve Essie’nin ivmesi bu büyümeyi tetikleyen faktörler arasında yer aldı.

L’Oréal, e-ticaret de yılın ilk yarısında büyük bir başarı göstererek satışlarını yüzde 33 oranında artırdı.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.