Lezita, EDT fuarında zengin ürün koleksiyonu ve sürpriz yenilikleriyle ilgi odağı oldu. . Ev dışı tüketim sektörünün önemli markalarını aynı çatı altında buluşturan EDT Fuarı yeni iş geliştirme fırsatları yaratırken, 4 gün boyunca aralıksız bir şekilde tadım yapan Lezita’nın yeni ürünleri ziyaretçilerden tam not aldı.
Abalıoğlu Grubu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Lezita markası, 20-23 Eylül tarihleri arasında CNR Expo Yeşilköy’de yapılan EDT – Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Buluşması’nda yerli ve yabancı katılımcılarla buluştu.
Sektörünün en büyük et entegre tesisine sahip olan Lezita'nın ürünlerine 4 gün boyunca 3 bin lezzet sever tadına baktı.
Lezita Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Cumhur Uzunoğlu yaptığı açıklamada; Ev dışı tüketime ciddi bir yatırım yapıyoruz. Üçüncü kez katıldıkları EDT’nin kendileri için oldukça verimli geçtiğini, “EDT Fuarı’nda sevilen ürünlerimizi ve önümüzdeki dönemde sektörde fark yaratacak yeniliklerimizi katılımcılarla buluşturduk. İş ortaklarımızla yeni fırsatlar yaratacak kritik görüşmeler yaptık. Hem sektör temsilcileri hem de lezzet severler fuar boyunca bizi yalnız bırakmadı. Şeflerimizin hazırladığı özel menüler çok beğenildi; 4 gün boyunca standımızın önünde uzun kuyruklar oluştu. Lezita olarak ev dışı tüketim kategorisine ciddi yatırımlar yapıyoruz. Lezita’nın et entegrasyon halkasının bir zinciri olan ileri işlenmiş ürünler grubunun kaplama hattında yapılan yatırımlarla 2017’nin Ağustos ayında kapasitemizi %100’ün üzerinde artırdık. EDT Fuarı’nda gördüğümüz yoğun ilgi, bu yatırımların ardından beklediğimiz başarının bir işareti oldu. Bu nedenle çok mutluyuz.”