Öne Çıkanlar terörist Covid19 cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan cumhurbaşkanı erdoğan Koronavirüs suriye Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar türkiye ak parti yunanistan abd vakıfbank

MediaMarkt Türkiye’nin Yeni İnsan Kaynakları Direktörü Seçil Namruk Oldu

Avrupa’nın önde gelen elektronik perakende şirketlerinden MediaMarkt Türkiye’nin İnsan Kaynakları Direktörlüğü’ne Seçil Namruk getirildi. İnsan kaynakları alanında 15 yılın üzerinde bir deneyimi bulunan Namruk, Türkiye’nin En Etkili 50 İK Lideri arasında da yer alıyor.

Seçil Namruk kimdir?


Türkiye’nin son 3 yıldır kesintisiz olarak büyüyen ve 2019 yılında büyüme ve istihdam hedeflerine hız kesmeden devam eden MediaMarkt Türkiye’nin yeni İnsan Kaynakları Direktörü Seçil Namruk oldu. Profesyonel iş yaşamına 2002 yılında Merck Sharp & Dohme’da başlayan Namruk, 2007 – 2011 yılları arasında Nike bünyesinde Türkiye ve İsrail’den sorumlu İnsan Kaynakları Departmanı’nda görev adı. 2011 – 2013 yıllarında Bunge’nin Türkiye İK Ülke Müdürlüğünü yürüten Seçil Namruk, ardından KPMG Türkiye bünyesine katılarak İnsan Kaynakları ve İç İletişim Direktörü olarak görev yaptı. 2017 yılında PepsiCo’nun Uluslararası İK Çözümleri Liderliğini üstlenen Namruk, artık MediaMarkt Türkiye’de İnsan Kaynakları Departmanı’nın başına getirildi.


Lise eğitimini Üsküdar Anadolu Lisesi’nde tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi’nde Jeofizik Mühendisliği üzerine lisans eğitimi alan Seçil Namruk, Marmara Üniversitesi CSF La Salle & Maine Üniversitesi’nde İşletme ve Yönetim üzerine MBA programını tamamladı. Kariyeri boyunca çalıştığı firmalarda “Top Employer” gibi ödüllerin alınması, transformasyon ve verimlilik çalışmaları, çalışan bağlılığının artırılması ve İnsan Kaynakları süreç yapılandırması gibi pek çok başarılı projeye imza atan Namruk; Fortune Turkey’nin 2016 yılında yaptığı araştırmaya göre “Türkiye’nin En Etkili 50 İK Lideri” arasında bulunuyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.