MİS Projesi Türkiye Finans’a Birincilik Getirdi

Türkiye Finans, Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği TEGEP’in düzenlediği Öğrenme ve Gelişim Ödülleri yarışmasında, ‘En İyi Öğrenme ve Gelişim’ kategorisinde, Müşteri İşlemleri Servisi Dönüşüm Projesi MİS ile birincilik ödülü aldı.

 

TEGEP Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği’nin kurumsal eğitim ve gelişim alanında yapılan yatırım ve çalışmaları desteklemek, bu anlamda yaratılan değerleri ve önemli katkıları paylaşmak amacıyla geçtiğimiz yıl ilk kez verdiği TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri sahiplerini buldu.

 

Bu yıl ikincisi düzenlenen TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri yarışmasına, Türkiye’nin önde gelen kurumlarından 24 kurum, eğitim ve gelişim bölümlerinin yürüttüğü 36 farklı proje ile katıldı. Eğitim ve Gelişim alanında 6 faklı kategoride gerçekleşen yarışmada Türkiye Finans, ‘En İyi Öğrenme ve Gelişim’ kategorisinde, Müşteri İşlemleri Servisi Dönüşüm Projesi MİS ile birinci olurken, 6 Mayıs 2016 tarihinde İstanbul’da düzenlenen törende, ödülü Banka adına Türkiye Finans Eğitim Müdürü Ayşe Nihal Köseoğlu ve ekibi birlikte aldı.

 

Türkiye Finans’ın istikrarlı performansının hem yurt içi hem de yurt dışı platformlarda saygın finans ve sivil toplum kuruluşları tarafından ödüllendirilmesinden duydukları onur ve mutluluğu dile getiren Türkiye Finans Genel Müdürü Osman Çelik, şunları söyledi:

“Türkiye Finans olarak temel amacımız, varlık sebebimiz müşterilerimize ilkeli finansman ve yatırım sağlayan öncü kaynak olmak. Bu doğrultuda müşteri memnuniyeti, olmazsa olmaz ilkelerimizden birisi. Bu proje ile yola çıkış noktamız; müşteri memnuniyetinde mükemmelliğe ulaşmak. MİS projesi ile aldığımız birincilik ödülü de, müşteri memnuniyetinde mükemmelliyetçi yaklaşımdan vazgeçmeyen çalışanlarımızın özverili çalışmalarının bir sonucu. Bu ödülü almamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ederim.”

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.