Öne Çıkanlar Samuel Etoo imc tv antares avm Güvence Bedeli tib kapatılıyor gaziantep de patlama 15 nisan 2016 gündemi james selahattin emre haberleri siyaset gündemi strateji oyunları deloitte

Renault-Nissan İttifakı’nın Satışları Yüzde 7 Arttı

Artan talep ve yeni üye Mitsubishi Motors’un satışlara katkısı sonucunda yılın ilk yarısında Renault-Nissan İttifakı’nın satışları yüzde 7 artarak 5 milyon 268 bin 79 adede ulaştı.
 
Renault-Nissan İttifakı’nın satışlarında yılın ilk yarısında yükselme yaşandı. Yüzde 7 artan satışlar, 5 milyon 268 bin 79 adet oldu. Renault’nun Clio, Sandero, Megane, Captur ve Duster modellerinde satışlar artarken, Nissan’da daha çok X-Trail/Rogue, Sentra/Sylphy, Qashqai ve Altima/Teana modelleri tercih edildi.  Şirketlerin elektrikli araçlarının kümülatif satışı da ciddi oranda artış kaydederek 481 bin 151 adede ulaştı.
 
Renault-Nissan İttifakı’nın Başkanı ve CEO’su Carlos Ghosn, yaptığı açıklamada “İttifak, 2017’nin ilk yarısında  5 milyon 268 bin 79 adet ile rekor bir satış rakamına imza attı. İttifak bünyesinde sinerjiyi maksimum düzeye getirmek için teknoloji ve inovatif elektrikli modellere dayanarak ölçek ekonomisinden ve global pazardaki varlığımızdan güç alacağız” ifadelerine yer verdi.
 
Pazar Payları
Renault Grubu pazar payı, 2017 yılının ilk altı ayında 1 milyon 879 bin 288 milyon araç satışı sayesinde yüzde 2,6 büyüyen bir pazarda yüzde 10,4 oranında arttı. Grup, satışlarını özellikle Afrika, Orta doğu, Hindistan bölgesinde yüzde 19,3 ve Asya Pasifik bölgesinde de yüzde 50,5 arttırdı.
 
Nissan Motor Co. Ltd. 30 Haziran’a kadar olan altı aylık dönemde dünya genelinde 2 milyon 894 bin 488 otomobil ve kamyon satışı yaparak pazar payını yüzde 5,6 arttırırken, Mitsubishi Motors, Japonya’da ‘Kei’ mini otomobillerini yeniden satışa sunduğu için dünya çapında 494 bin 303 araçlık satış ve yıllık bazda yüzde 2,4’lük bir satış artışı elde etti.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.