Öne Çıkanlar tesk genel başkanı bendevi palandöken kılıçdaroğlu palandöken fetö şehit adana abd tesk yunanistan tüik Pandemi Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel

Survivor All-Star'ın Kıyafet Sponsoru Cazador Atağa Kalktı

Televizyon dünyasının ilgiyle izlenen yarışma programı Survivor-All Star'ın kıyafet sponsoru olarak bilinen tekstil ve hazır giyim markası Cazador cirosunu bu yıl  yüzde 30'a yakın bir artışla 100 milyon TL 'ye, mağaza sayısını da 2019 sonunda 40'a çıkarmayı hedefliyor.

Cazador Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Görür, yılın ilk yarısını değerlendirmek ve gelecek hedeflerini paylaşmak amacıyla düzenlediği basın toplantısında, 2018 yılında yakaladıkları başarıyı değerlendirerek gelecek projeksiyonuna ilişkin bilgiler aktardı. Şirketlerini 1994 yılında kurduklarını, tekstil ve hazır giyim sektöründe emin adımlarla ilerlediklerini belirten Fatih Görür, “Her yıl olduğu gibi bu yılı da çift haneli büyüme ile tamamlamayı hedefliyoruz. 2007 yılında Cazador ismiyle markalaştık ve aradan geçen 11 yılda çok önemli başarılara imza attık. Bu yılı yüzde 25-30’luk bir büyüme ile 100 milyon liranın üzerinde ciro ile kapatmayı hedefliyoruz” dedi.

Kapasiteyi artırmak için yatırım yapacak

Yakaladıkları büyüme ivmesini daha da yukarılara taşımak istediklerini belirten Görür, “Bu yıl istediğimiz büyümeyi gerçekleştirmenin yanı sıra gelecek yıllarda ihtiyaç duyacağımız yatırımları gerçekleştirerek tamamlamayı amaçlıyoruz” dedi. 
Zonguldak Devrek’te bulunan fabrikada kapasite artışına gidildiğini belirten Görür, “Mevcut fabrikamız 6 bin 500 metrekare arazi üzerinde 2 bin 700 metrekare kapalı alanda faaliyet gösteriyor. Üretim hacmimiz şu an için aylık 200 bin adet. Yeni yatırımımızla üretim alanımızı 5 bin 200 metrekareye, üretim hacmimizi de aylık 300 bin adede çıkarmayı hedefliyoruz. Üretim alanımızı iki katına yakın büyüklüğe ulaştırırken, üretim kapasitemizi de yüzde 50 yükseltmiş olacağız. Bu büyüme neticesinde ihtiyacımızın yüzde 70’ini Zonguldak’tan sağlayarak rekabet gücümüzü de artırmayı hedefliyoruz. Kapasite artışı ile bu bölgede ilave istihdam da yaratacağız” dedi. Görür, 2019 yılı için de 120 milyon liralık bir ciroya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti.

Markaya yatırımlar sürüyor

Cazador’un Latince “avcı” anlamına geldiğini ve marka bilinirliğinin artmasına yönelik çalışmaları yoğunlaştırdıklarını da belirten Fatih Görür, “Markamızın adı ile özdeşleşebilecek bir programa sponsor olmak istiyorduk. Bunun için en uygun programın Survivor All-Star olduğunu değerlendirerek programa kıyafet sponsoru olduk. Bu sponsorluk tahmin ettiğimiz gibi bizim bilinirliğimize ve markamıza çok önemli katkı sağladı. Şubat-Haziran döneminde 113 bölümlük Survivor yarışma programı boyunca Cazador markası 280 bin 101 saniye net marka görünürlüğüne ulaştı. Survivor ile Cazador’un bilinirliği artarak ürünleri daha da fazla talep edilen bir marka haline geldi” dedi.

Müşteri sayısı hızla artıyor

Cazador’u tercih eden müşterilerinin sayısında ciddi artışlar olduğunu belirten Görür, “Bunu gördüğümüz için mağazalaşma noktasında da hızlı bir büyüme gerçekleştirmeye karar verdik. Halihazırda 361’i bayi, 131’i zincir mağazalar olmak üzere toplam 492 noktada Cazador ürünlerini bulmak mümkün. Bu yıla 12 mağaza ile başlamıştık, aradan geçen altı ayda mağaza sayımızı 20’ye yükselttik. Büyüme stratejimiz çerçevesinde Cazador’u tercih eden müşteriler yakın zamanda ağırlıklı olarak AVM’lerde markamız ile karışlaşacak. Vereceğimiz ‘franchise’lar ile mağazalaşma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Hedefimiz 2019 sonunda 40 mağazaya ulaşmak” diye konuştu. Görür, prestij mağaza açmaya yönelik birtakım adımların atıldığı, buna yönelik ciddi fizibilitelerin yapıldığı bilgisini de paylaştı.

2019 için iddialı bir ilkbahar-yaz koleksiyonu

2019 ilkbahar-yaz sezonuna iddialı hazırlanan Cazador, müşterilerinin karşısına 13 ayrı konseptte çıkmaya hazırlanıyor. Erkek koleksiyonunda Kuzey Afrika’nın Avrupa’ya açılan kapısı Fas teması üzerine yoğunlaşan Cazador, yazın olmazsa olmazı İskele/Sancak ve şık giyinmeyi sevenler için Çini motiflerinin yer aldığı tema üzerine odaklanıyor. Kadın koleksiyonunda yazın enerjisini giyimine yansıtmak isteyenler için Botanik ve Boho temaları ön planda. Koleksiyonun bütününde denime ciddi bir oranda yer ayıran Cazador, zamansız denim koleksiyonu ile her daim şık görünmek isteyenler için tasarlandı. Tüm ürün grupları içerisinde tamamlayıcı nitelikte oluşturulan aksesuar ve ayakkabı grubu ise yükselen bir eğilim içerisinde.
Tekstil dışında eğitim alanında da faaliyet gösteren firmanın bünyesinde Asil Kolejleri ve AFM Sağlık Meslek Liseleri de bulunuyor. Grup, yaklaşık 350 kişiye istihdam sağlıyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.