Öne Çıkanlar pkk bugünün gündemi azerbaycan Kent diyarbakır suriye Ayyuka eNBE akbank cumhurbaşkanı erdoğan türkiye istanbul

Tommy Hilfiger'da Üst Düzey Atama...

Tommy Hilfiger, Avery Baker’ın 19 Kasım 2020 itibarıyla Başkan ve Marka Üst Yöneticisi olarak atandığını duyurdu. Baker, yeni oluşturulan Başkanlık görevi kapsamında markanın tüm kategoriler, bölgeler ve kanallar genelindeki ürünlerinin, pazarlama ve deneyim çalışmalarının yönetiminden sorumlu olacak.

Tommy Hilfiger’a 1998 yılında katılan Avery Baker, şirketin uluslararası ofislerinde çeşitli pozisyonlarda çalıştı. Baker, son olarak Pazarlama Üst Yöneticisi ve Marka Üst Yöneticisi olarak görev yaptı.

2019 yılının ortalarında ailesine odaklanmak amacıyla çalışma hayatına ara veren Baker, çok değer verdiği bir şirketin ve markanın geleceğinde yeni bir sayfanın yazılmasına katkıda bulunmak üzere geri döndü. Baker, şirkette çalıştığı süre boyunca TOMMY HILFIGER’ın dünyanın en tanınan premium yaşam tarzı markalarından biri haline gelmesinde önemli bir rol oynadı. Baker, şirket büyümesini, marka değerinin artmasını sağlayan stratejileri geliştirmede ve uygulama konusunda başarılı performansıyla biliniyor.

“Avery, TOMMY HILFIGER mirasına ve DNA’sına çok duyarlı olmasının yanı sıra hem markayı hem şirketi ileriye taşıyan etkileyici tüketici girişimleri lanse etme konusunda başarılı bir geçmişe sahip” diyen Tommy Hilfiger global ve PVH Avrupa CEO’su Martijn Hagman şöyle devam etti: “Sevilecek ürünler sunmak ve dünya standartlarında pazarlama faaliyetlerinde bulunmak amacıyla öncülük etmek, gerçek anlamda küresel bir marka olmak vizyonumuzun merkezinde yer alıyor. Avery’ye Tommy Hilfiger ailesine yeniden hoş geldin derken markamıza bu alanlarda liderlik etmesini ve küresel ölçekte potansiyelini açığa çıkarmasını heyecanla bekliyoruz.”

Avery Baker yeni göreviyle ilgili olarak şunları söyledi: “Markalar, içinden geçtiğimiz bu zor zamanlarda tüketicilerin yaşamlarında fark yaratma fırsatına sahip ve bu konuda sorumluluk taşıyorlar. Aksiyonlarımız kadar tasarladığımız ürünlerle de çok sevilen bir marka olarak Tommy Hilfiger’ın muazzam pozitif etki yaratabileceğine inanıyorum. Tommy, Martijn ve Avrupa, Asya-Pasifik ve Amerika bölgelerindeki yönetim ekiplerimizle birlikte bu yeni yolculuğa çıkmak beni çok heyecanlandırıyor. Her bölgenin uzun vadeli potansiyelini gerçekleştirmek için çalışarak kültürden tüketiciye kadar her açıdan bir dönüşüm yaratacak ve 2020’li yılların şirketi olacağız.”

Baker, 2014 yılında şirketin Marka Üst Yöneticiliğine atanmasından itibaren yeni bir marka vizyonuna ulaşmak için kreatiflerin de dahil olduğu bir yönetim ekibini bir araya getirdi. Bu süreçte pop kültür, moda, teknoloji ve eğlence unsurlarından birlikte yararlandı. Moda sektörünün en büyük ve en başarılı “Gördüğünü Al” konseptli defile etkinliği TOMMYNOW da dahil olmak üzere çeşitli dönüştürücü programların gerçekleştirilmesinde önemli bir rol oynadı. TOMMY JEANS markasının 90’lı yıllardaki başarısından ve mirasından ilham alarak genç tüketiciler arasında yeniden bir favori haline gelmesine öncülük etti. Baker’ın önceki döneminde Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH ve Vetements dahil pek çok etkileyici isimle yüksek profilli iş birliklerine imza atılırken marka daha güncel hale geldi ve şirketin yeni nesil hayranlara erişim alanı genişledi.

Dünyanın önde gelen yaşam tarzı markaları arasında yer alan TOMMY HILFIGER, adı ve kimliğiyle küresel ölçekte tanınıyor. Şirketin pazarlama girişimleri; küresel marka farkındalığını sürekli artıran ve sadık bir hayran kitlesi oluşturup elde tutan tüketici odaklı stratejiler uygulanarak TOMMY HILFIGER markasının ayak izinin genişletilmesinde önemli bir rol oynuyor. Dikkat çekici koleksiyonlar, etkileyici kampanyalar, iş birlikleri ve tüketiciye yönelik etkinlikler sayesinde marka bilinirliği bugün tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşmış bulunuyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.