Öne Çıkanlar Kuşadası Belediyesi deprem kuşadası çukurova belediyesi recep tayyip erdoğan HAVA HAREKATI erdoğan başbakan binali yıldırım Hakkari kızılay atatürk yapı kredi

Yapı Kredi Çağrı Merkezi’ne “Müşteri İçgörüsünün En İyi Uygulanışı” Ödülü

Yapı Kredi Çağrı Merkezi, uyguladığı NICE Speech Analytics ile Call Center Management Association’ın düzenlediği Avrupa Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde 119 firma içerisinde “Müşteri İçgörüsünün En İyi Uygulanışı” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Call Center Management Association’ın düzenlediği ve dünyanın önde gelen markalarının da yer aldığı Avrupa Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde 119 firma içerisinde Yapı Kredi Çağrı Merkezi, “Müşteri İçgörüsünün En İyi Uygulanışı” kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü. Yapı Kredi Çağrı Merkezi kalite yönetiminde kullanılmaya başlanan NICE Speech Analytics ile verimliliğin büyük artış gösterdiğini belirten Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, uygulamayı şu sözlerle değerlendirdi:

“Yapı Kredi Çağrı Merkezi’nde yapılan görüşmelerin değerlendirilmesini ve raporlanmasını kapsayan NICE sistemi ile sağladığımız hizmetin kalitesini ölçebiliyoruz. Bu sistemin bir adım ötesini temsil eden ve 2015 yılında hayata geçirdiğimiz NICE Speech Analytics ise çağrı merkezi kalite yönetiminde bize hız katarken verimliliğimizi de artırmayı başardı. Çağrı Merkezimize dinamizm getiren bu uygulamamız ile Avrupa Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde de önemli bir başarıya imza attık.  Geri bildirimlerin toplanması ve analiz edilmesi konusunda iş modellerinin değerlendirildiği ‘Müşteri İçgörüsünün En İyi Uygulanışı’ kategorisinde, NICE Speech Analytics ile ödüle layık görüldük. Süreçleri daha verimli kılacak akıllı uygulamaları Çağrı Merkezi’mize entegre etmeye ve müşterilerimize değer katmaya devam edeceğiz.”

Yapı Kredi Çağrı Merkezi, Çayırova, Samsun,  İzmir olmak üzere üç farklı lokasyonda hizmet veriyor.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.