Öne Çıkanlar Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar Koronavirüs chp Covid19 terörist pkk AİLE galatasaray kılıçdaroğlu abd rusya tesk genel başkanı bendevi palandöken

Twitter’ın ‘Blue Room’u İlk Kez Galatasaray İle Türkiye’de

Twitter’ın “Blue Room” konsept locası, Türkiye’de ilk kez Galatasaray ile Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’na getirildi.

Twitter’ın, kullanıcıların hayran oldukları sporculara, sanatçılara veya ünlülere tweet atarak canlı yayınla doğrudan soru sorma ve ulaşma imkanı tanıyan “Blue Room” konsept locası Türkiye’de ilk kez Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’nda kuruldu. Blue Room’dan ilk canlı yayın ise Galatasaray Futbol Takımını’nın 2017-2018 sezonu öncesi yapacağı yıldız transferler ile birlikte çok yakında gerçekleşecek.

“Twitter, Galatasaray İle Taraftarı Arasındaki En Etkin İletişim Kanallarının Başında”

7 milyondan fazla takipçi ile Türkiye’de en fazla takipçiye sahip spor kulübü olan Galatasaray’ın Medya ve İletişim Direktörü İskender Baydar, bu yenilik hakkında şunları söyledi: “Twitter, Galatasaray Spor Kulübü ile taraftarı arasındaki en hızlı ve etkin iletişim kanallarının başında yer alıyor. Bugüne kadar kulüple ilgili haber ve duyuruların taraftarımıza ulaştırılmasında aktif olarak kullandık. Bundan sonra Galatasaraylı sporcularla, hatta Galatasaraylı diğer ünlü isimlerle bire bir iletişim kurma imkanı sunacağız.”

Türk Kullanıcılar Futbolla İlgili Tartışmalarda Yoğun Yer Alıyor

Futbolla ilgili en güncel gelişmelerin takip edildiği yerin Twitter olduğunu belirten Twitter Satışlar Kıdemli Direktörü Barry Collins, “Türk kullanıcılar da futbolla ilgili tartışmalarda yoğun olarak yer alıyor. Blue Room’u Türkiye’de ve spor alanında tanıtmaktan mutluyuz” ifadelerini kullandı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.