Öne Çıkanlar abd jeton gündem Nowak pegasus mahkeme yapı kredi leasing Galatasaray hazırlık maçları programı ido yaz tarifesine ne zaman geçecek murat bilgiç kapatılan üniversiteler sıralamayı etkiledi mi DenizBank konsolide bilançosundan önemli göstergeler

Bayramda Planlı Elektrik Kesintisi Yapılmayacak

BEDAŞ, Ramazan Bayramı boyunca tüm planlı bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını iptal etti. Bayram süresince 1.242 saha personeli, İstanbul Avrupa Yakası’nın 22 ayrı bölgesinde 7/24 çalışarak şebeke hizmetlerini sürdürecek. Ayrıca, Alo 186 Çağrı Merkezi ve sektörde bir ilk olan BEDAŞ Destek Twitter hesabı il taleplere, 7 gün 24 saat yanıt verilecek.

Trafo Arızalarında Yüzde 75 İyileşme Sağlandı

Yüzde 77 oran ile Türkiye’nin en yüksek yeraltı hattına sahip dağıtım şirketi olan BEDAŞ’ın 35.300 km’lik yeraltı hattı, oluşabilecek arızaları önceden tespit eden ileri teknoloji cihazlar (VLF, PD) ile test ediliyor. Türkiye’de ilk kez kullanılan bu cihazlarla yaz hazırlıkları kapsamında yeraltı ve yerüstü hatların yüzde 76’sının taraması tamamlanmış durumda. Önleyici bakım çalışmaları kapsamında 13.319 trafo merkezinde de termal kamera ve kısmi deşarj cihazları ile rutin taramalar yapılıyor.

Tarama işlemlerine paralel olarak dağıtım şebekesinin yüzde 65’inde de bakım çalışmaları tamamlandı. Yapılan bakım çalışmaları ile 2016 yılı başından itibaren trafo arızalarında yüzde 75 iyileşme sağlandı.

Bakım çalışmaları sırasında yapılacak elektrik kesintileri; bedas.com.tr, BEDAŞ 186 Mobil Uygulaması ve BEDAŞ Destek Twitter (twitter.com/bedasdestek) hesabından 48 saat öncesinden açıklanıyor. bedas.com.tr’de bilgileri kayıtlı tüketicilere, SMS ve e-posta yoluyla planlı bakım ve yatırım çalışmaları konusunda bilgilendirme yapılıyor.

1.242 Personel Sadece Şebeke Hizmetleri İçin 7/24 Çalışıyor

İstanbul’un Avrupa Yakası'nda, 3.573 km² alanda, yaklaşık 4,7 milyon aboneye, 25 milyar kWh elektrik dağıtımı yapan ve Türkiye’nin en büyük dağıtım şirketi olan BEDAŞ’ta; 1242 saha personeli, Avrupa Yakası’nın 22 ayrı bölgesinde şebeke hizmetlerini 7/24 çalışma prensibine göre sürdürüyor. Bölgede, sadece arıza ve bakım hizmeti için donanımlı 164 araç bulunuyor.

Alo 186 Çağrı Merkezi, 2016 yılı ilk yarısında ayda ortalama 1 milyon 600 bin çağrıya yüzde 95’lik oranda cevap verdi. Sektörde bir ilk olan BEDAŞ Destek Twitter hesabı ile de taleplere 7/24 anlık dönüş sağlanıyor.
 
 
 
 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.