Öne Çıkanlar finans ydgh meclis ekonomi bm Toplanan İnek Sütü Miktarı Nisan Ayında Azaldı motorine zam ne zamandan itibaren geçerli Nissanın yeni marka elçileri Demirkan Demir Türkiye Rekorunu Kırdı Ekonomik seferberlik Afyonkarahisar haberleri Korkut nedir

Havsa Belediyesi’nde “Whatsapp İletişim Hattı” Dönemi Başladı

Her gün gelişen ve büyüyen teknolojiye uyum sağlamalıyız” diyen Havsa Belediye Başkanı Oğuz Tekin ; “Havsa Belediyesi olarak bizde günümüz teknolojisine uygun olarak hareket etmeye özen gösteriyoruz. Tüm birimlerimizi adım adım teknolojiye entegre ediyoruz. Akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle birlikte birçok uygulama vasıtasıyla hayatımız kolaylaşmış durumda. İletişimin önemli bir ayağı haline gelen WhatsApp uygulamasını Havsa Belediyesi olarak devreye aldık. Vatandaşlarımız Belediyecilik hzimetleri ile ilgili sorunları buradan iletebilir, daha hızlı ve etkin kontrolü sağlanacaktır, Havsa’mıza hayırlı olsun." dedi.

Sosyal Belediyecilik anlayışıyla, hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini ön planda tutan Havsa Belediyesi, halkın yönetime katılımının artırılması amacıyla uygulama alanlarını genişletiyor.

Vatandaşların Belediyecilik hizmetleri ile ilgili soru, görüş, şikayet ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı mobil cihazlarda kullanılan “WhatsApp” uygulaması üzerinden oluşturulan iletişim hattı 2018 başı itibarıyla devreye girdi.

Havsa Belediyesi soru, görüş ve şikayetleri daha hızlı almak ve zamanında çözüm üretebilmek amacıyla iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden bir iletişim hattı oluşturdu.

Uygulamayı kullanan vatandaşlar 0530 304 90 29 numaralı telefondan Havsa Belediyesi WhatsApp iletişim hattına her türlü soru, görüş ve şikayetlerini fotoğraf ve konum bilgilerini de ekleyerek gönderebilecek.

Havsa Belediyesi WhatsApp iletişim hattı 7 gün 24 saat vatandaşların hizmetinde olacak.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan 10 ay önce

Şikayet hattında kimse yokki cevap veren yok şikayet hattı oluşturup şikayet ettiren yerdir havsa