ankahaber

Girişimlerde Sosyal Medya Kullanımı

Bilim-Teknoloji

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Girişimlerde Bilişim Teknolojileri Kullanımı Araştırması sonuçlarına göre, girişimlerin yüzde 39’u sosyal medya uygulamalarını kullandı. Türkiye İstatistik Kurumu,  Girişimlerde Bilişim Teknolojileri Kullanımı Araştırması

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Girişimlerde Bilişim Teknolojileri Kullanımı Araştırması sonuçlarına göre, girişimlerin yüzde 39’u sosyal medya uygulamalarını kullandı.

Türkiye İstatistik Kurumu,  Girişimlerde Bilişim Teknolojileri Kullanımı Araştırması sonuçlarını açıkladı. Buna göre, 2015 yılında Türkiye’de 10 ve daha fazla çalışana sahip girişimlerin yüzde 39’u sosyal medya uygulamalarını kullandı. Aynı dönemde Avrupa Birliği (AB-28) ortalaması da yüzde 39 olarak gerçekleşti.

Sosyal ağlar, yüzde 85,7 ile sosyal medya uygulamalarını kullanan girişimlerin en çok tercih ettiği sosyal medya uygulaması oldu. 250 ve daha fazla çalışanı olan girişimlerde AB-28 için yüzde 63 olan sosyal medya uygulamalarını kullanma oranı Türkiye’de yüzde 54,9 oldu.

-KAMU İLE İLETİŞİMDE İNTERNET KULLANMA ORANI 2014 YILINDA ARTTI-

Girişimlerin kamu kurum ve kuruluşları ile iletişimde internet kullanma oranı 2014 yılında yüzde 81,4 oldu.

Büyüklük grupları açısından incelendiğinde bu oran 250 ve üzeri çalışanı olan girişimlerde yüzde 96,2 iken, 50-249 çalışanı olan girişimlerde yüzde 92,5 ve 10-49 çalışanı olan girişimlerde yüzde 78,6 olarak gerçekleşti.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.