Geçtiğimiz yıl tamamen yenilenen Akbank Mobil, bugüne kadar birçok güncelleme ile müşterilerine yepyeni hizmetler sunarken, bankacılık deneyimini de sürekli iyileştirmeye devam etti.
Dünyanın önde gelen tasarım kuruluşları tarafından birçok ödüle layık görülen Akbank Mobil, hizmetleri, akıllı altyapısı, tasarımı, deneyimi ve sadeliğiyle müşterilerine verdiği hizmeti her güncelleme ile daha da ileri taşıyor.
Günlük bankacılık işlemlerinde de müşterilerimiz için yenilikçi çözümler üretmeye devam ediyoruz. Müşterilerimiz bugün QR kod, bluetooth gibi beş farklı yöntem ile para transferi yapabiliyor. Telefon rehberine kaydeder gibi alıcıları kaydedebiliyor, akıllı sistemlerimiz sayesinde geçmiş verilere dayanarak önerdiğimiz para transferlerini görebiliyorlar. Dilerlerse saniyeler içinde işlemlerini tamamlayabiliyorlar.
Akbank Mobil müşterilerimizin ödeme alışkanlıklarını da değiştiriyor. POS’ta QR kod ile ödeme, faturaların OCR, QR ve barkod teknolojileri ile tanımlanması, NFC özelliği ile temassız ödeme gibi hayatı kolaylaştıran birçok fonksiyon müşterilerimiz tarafından yoğun olarak kullanılıyor.
Bunlar gibi birçok özelliğin yanı sıra yatırım işlemi yapan müşterilerimiz için de yepyeni bir deneyim tasarladık. Müşterilerimiz tüm varlıklarını tek ekranda görüntülerken, her ürünün detaylarını inceleyebiliyor ve yatırımlarının performansını takip edebiliyor.
Tüm bu çalışmalarımızın sonucunun rakamlara yansıması bu yeniliklerin müşterilerimizde karşılık bulduğunu gösteriyor ve bizi çok mutlu ediyor. Yılın başından bu yana mobilden finansal işlem yapan müşteri sayımız %15 artarken, mobilden yapılan finansal işlem adetlerinde %62’lik artış gördük. Yatırım alanında yaptığımız yenilikler sonucunda da Akbank Mobil’den yapılan yatırım işlemleri iki katına çıktı.
Yeni yılda da birçok yeniliği müşterilerimizin hizmetine sunarak finansal hayatlarını kolaylaştırmaya, pratik çözümler üretmeye ve Akbank Mobil’i geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.