AXA Sigorta hasar tespit ve ödeme süreçlerindeki yenilikçi uygulamalarıyla sektörde fark yaratmaya devam ederken müşterilerinin her an güvenebileceği bir çözüm ortağı olarak yanlarında yer alıyor.
AXA Sigorta müşterilerinin hayatının her anında bir “çözüm ortağı” olma bakış açısıyla yenilikçi adımlarına devam ediyor. Kaskodan konut sigortasına kadar tüm ürünleri için hasar tespit ve ödeme süreçlerini hızlandırmak ve müşterilerinin bu süreçte en iyi hizmeti almalarını sağlamak için yeni uygulamalara odaklanan şirket, yapay zekâ ve veri analitiği gibi teknolojilerin yanı sıra geniş hizmet ağı ve uzun yıllara dayanan deneyiminden faydalanıyor.
Kasko ve konut hasarlarında hızlı ve avantajlı uygulamalar
Kasko ürünlerinde müşterilerine en hızlı çözümü sunmak ve onların hayatını kolaylaştırmak için çalışmalar yapan AXA Sigorta, vale hizmeti ile müşterilerinin otomobilini bulunduğu noktadan alıyor, AXA Garantili servislerde 2 yıl onarım garantisiyle ve hasarsızlık indirimini de koruyarak hızla tamir edilmesini ve temizliğinin yapılmasını sağlıyor, müşterilerine tamir süresince ikame otomobil verirken ayrıca sunduğu mini onarım hizmeti ile müşterilerinin küçük hasarlarını da karşılıyor. Şirket “Kameralı Hasar Tespit” uygulaması kapsamında anlaşmalı servislere gelen kasko hasar dosyalarının yüzde 48,6’sını sisteme tanımlanan iş kuralları ile en hızlı şekilde onaylıyor. Cam hasarları için ihbar alındığı andan ödemenin yapıldığı son noktaya kadar uçtan uca tüm süreçlerinde otomasyon sağlayan AXA Sigorta, anlaşmalı cam servislerinden açılan hasar dosyalarının yüzde 83’ünü yine müşterilerini bekletmeden yapay zekâ ile ele alıyor. Şirket bu sayede otomobil cam hasarı bildiren müşterilerin dosya kontrol ve ödeme işlemlerini saniyeler içinde tamamlıyor. Pilot aşamasında olan ve hali hazırda 4 ilde devam eden “Mobil Cam Değişim Hizmeti” kapsamında ise cam hasarı ile karşılaşan müşterilerinin bulunduğu noktaya gelerek yarım saat içerisinde otomobil camının yerinde değişmesini sağlıyor. AXA Sigortalılar AXAFit mobil uygulamasında yer alan e-çekici hizmetiyle de yol yardımı gerektiren herhangi bir durumda kolaylıkla bulundukları noktaya bir çekici çağırarak, çekicinin durumunu canlı olarak takip edebiliyor. AXA Sigorta’nın konut sigortası ürünlerinden faydalanan müşterileri ise 10 bin TL’ye kadar hasarlarda ekspertizden itibaren iki gün içerisinde hasar ödemesini alabiliyor.