FİBA Grubu, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği tarafından 12. kez düzenlenen AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi’nde iş dünyasının ve alışveriş merkezlerinin geleceğini paylaştı. FİBA Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Özyeğin, “AVM’lerin kültürel ve sosyal anlamda önemi artarak devam edecek.” dedi.
FİBA Grubu’nun finans ve finans dışı sektör tecrübesini, gayrimenkul bilgisi ile birleştiren FİBA Commercial Properties (FİBA CP) ana sponsorluğunda Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği tarafından düzenlenen 12. AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi yapıldı.
FİBA Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Özyeğin’in katılımıyla gerçekleşen ve JLL Ülke Başkanı Avi Alkaş’ın sorularını yanıtladığı oturumda Murat Özyeğin, dünyadaki gelişmeler ışığında AVM’lerin kültürel ve sosyal anlamda öneminin artarak devam edeceğini belirtti.
"Farklı alanlarda kendilerini ön plana çıkaran AVM’ler göreceğiz"
E-ticaretin de bunu hızlandıracağını belirten Murat Özyeğin, “E-ticaret AVM’lerin bu saydığım özelliklerinin daha da ön plana çıkmasına sebebiyet verecektir. E-ticaret alışveriş deneyimini bir yaşamsal sosyal deneyimle birleştirme noktasında AVM’lerle buluşacak. Dünyada artık çok büyük e-ticaret şirketleri AVM’ler veya mağazalar alıyor” dedi.
Perakendecilerle bir bütün olduklarını ifade eden Murat Özyeğin, etkin markaların Türkiye’den tüm dünyaya açılmalarının yine AVM’ler üzerinden gerçekleşeceğini de belirtti.
"Sektörümüz ilerleme kaydediyor, daha da güçleniyoruz"