ankahaber

Puma’nın Reklam Yüzü Neslihan Atagül Oldu

Şirket

PUMA, geçtiğimiz yıl başlattığı ‘BU SENSİN’ bu yılın sokak modasına damgasını vuracak yepyeni Suede Heart modelinin tanıtımı için ünlü oyuncu Neslihan Atagül Doğulu ile anlaştı.

PUMA, geçtiğimiz yıl başlattığı ‘BU SENSİN’ bu yılın sokak modasına damgasını vuracak yepyeni Suede Heart modelinin tanıtımı için ünlü oyuncu Neslihan Atagül Doğulu ile anlaştı.
 
Puma’nın Suede Heart modelini yeni  ‘Kendin olmak için sen ol. #BuSensin’ mesajına sadık kalan yeni kampanya fotoğraflarında, Neslihan Atagül Doğulu en doğal, en samimi haliyle görüntüler verdi.



 
PUMA İlkbahar-Yaz 2017 koleksiyonunun en güzel parçalarını giyen Doğulu, verdiği pozlarla “kendine ve tarzına güvenen, kendi kurallarını kendi koyan, hiçbir şeyden taviz vermeyen güçlü kadın” imajını yansıtacak.
 


‘Sen’i keşfetmek için özel bir yolculuğa çıkmana gerek yok. Özel bir çaba harcamana gerek yok. Hissettiğin gibi olman yeterli’ diyen Doğulu, bu duruş, aslında onun stil hikâyesini de özetliyor:
 
 “Kişisel stilimde de bu felsefeyi koruyorum. Hissettiğim gibi giyiniyorum. PUMA’nın yeni spor giyim koleksiyonu da bunun için ideal.”
 
PUMA’nın ‘BU SENSİN’ kampanyasında, ünlü yıldız Neslihan Atagül Doğulu’nun yanı sıra uluslararası model, aktivist ve oyuncu Cara Delevingne de yer alıyor.
 
 
 
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.