ankahaber

Vestel, Türkiye’nin En Değerli Marka Sıralamasında 7 Basamak Yükseldi

Şirket

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye'nin En Değerli Markaları” araştırmasının 2022 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 720 milyon dolarlık değeriyle sıralamada yedi basamak birden yükselerek, ilk beşe girdi ve dördüncü olma başarısı gösterdi.

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye'nin En Değerli Markaları” araştırmasının 2022 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 720 milyon dolarlık değeriyle sıralamada yedi basamak birden yükselerek, ilk beşe girdi ve dördüncü olma başarısı gösterdi.

 Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vestel, ürünlerini dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için değer yaratıyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle sektöründe dijital dönüşüme öncülük eden marka, ürün ve hizmetleriyle marka değerini yükseltmeye devam ediyor.

 Vestel son olarak, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın her sene açıkladığı Türkiye'nin En Değerli Markaları Araştırması'nda, geçen yıla göre 7 sıra birden yükselerek dördüncü en değerli marka oldu. İlk beşe girme başarısı gösteren Vestel’in değeri 720 milyon dolar olarak açıklandı. 

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.