Vodafone, akıllı telefon almak isteyenler için yeni bir hizmet başlattı. Buna göre, akıllı telefon alışverişini Vodafone’dan yapan müşterilere 1 yıllık “Ekranım Güvende” paketi hediye ediliyor. Paket kapsamında, kullanıcı kaynaklı ekran hasarları için bir defaya mahsus ücretsiz tamir hizmeti veriliyor ve tamir süresince yedek cihaz temini sağlanıyor.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone,
Vodafone’un yeni hizmetini değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
Satış sonrası kolay destek
Akıllı telefonunu Vodafone’dan alan müşteriler, cihazın ekranının zarar görmesi durumunda Vodafone web sitesinden anında tamir talebi oluşturabiliyor. Verilen kargo koduyla cihazını tamir için kargolayan müşteriler, tüm süreci online takip edebiliyor. Tamir edilen cihaz doğrudan müşterinin evine teslim ediliyor.
Süreci online kanaldan devam ettirmek istemeyen müşteriler ise kendilerine en yakın Vodafone mağazasına giderek hasar talebi oluşturabiliyor. Bu durumda mağazadaki çözüm uzmanları arızalı cihazı kargoya veriyor. Bu seçeneği tercih eden müşteriler, tamir edilen cihazı tekrar mağazadan teslim alabiliyor.
Vodafone, cihazı tamir sürecinde olan müşterilerine ücretsiz yedek cihaz desteği sağlıyor. Bu kapsamda iOS kullanıcılarına iOS, Android kullanıcılarına ise Android yedek cihaz sunuluyor.
“Ekranım Güvende” paketi kapsamında müşterilere Kurulum Rehber/ IOS/ Android Hesap Kurma, Danışman Desteği gibi hizmetler de sunuluyor.