Vodafone, Voleybol Milletler Ligi’nde Müşterilerine 140 Milyon TL’yi Aşkın İnternet Faydası Sundu

Türkiye Kadın Voleybol Milli Takımlar Ana Sponsoru ve Sultanlar Ligi İsim Sponsoru Vodafone, Antalya’da düzenlenen 2024 Voleybol Milletler Ligi süresince müşterilerine çeşitli hediyeler kazandırdı. Vodafone, VNL’e özel düzenlediği hediye internet kampanyasıyla müşterilerine 140 milyon TL’nin üzerinde fayda sağladı. 

 

Dünyada kadın voleyboluna, Türkiye’de ise kadın sporuna yönelik en yüksek ve kapsamlı sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone, Antalya’da düzenlenen 2024 Voleybol Milletler Ligi süresince dijital kanalları ve mağazaları üzerinden müşterilerine imzalı formadan milli maç biletine kadar çeşitli hediyeler kazanma şansı sundu. Vodafone, 15-19 Mayıs tarihleri arasında müşterilerine tüm maçları gönül rahatlığıyla takip edebilsinler, desteklerini ve coşkularını sonuna kadar paylaşabilsinler diye Vodafone Yanımda üzerinden 1 gün geçerli 5 GB olmak üzere 5 günde toplam 25 GB internet hediye etti. Toplamda 1 milyonu aşkın müşteriye yaklaşık 10 milyon GB internet hediyesi sunuldu. Bu kampanyayla müşterilere 140 milyon TL’nin üzerinde fayda sağlandı. Ayrıca, 18 Mayıs’ta yapılan “Gizli Hazine” kurgusuyla Antalya bölgesi özelinde Vodafone Yanımda üzerinden cihaz satın alan 26 kişiden 7’sine maç bileti hediye edildi.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“Vodafone olarak, Türk kadın voleybolunun ve bize büyük gurur yaşatan kadın sporcularımızın yanında duruyoruz. Voleybol dünyasının önemli turnuvalarından Voleybol Milletler Ligi’nde de logomuzu ve ismimizi vermekten gurur duyduğumuz A Milli Kadın Voleybol Takımımızın yanında olduk. Antalya’da düzenlenen turnuva süresince düzenlediğimiz kampanyalarla müşterilerimize çeşitli hediyeler kazandırdık. Türk kadın voleybolunun dünyada ve Türkiye’de bilinirliğinin artmasına katkı sağlamaya devam edeceğiz.”

3 bin müşteriye ilk 3 ay ücretsiz YouTube Premium üyeliği

 

Voleybol Milletler Ligi’nin ilk haftasında, yaklaşık 3 bin Vodafone müşterisi YouTube Premium üyeliğine ilk 3 ay ücretsiz sahip oldu. Bu müşteriler, istedikleri içeriği reklamsız olarak izleyebilecekler. 3 ay ücretsiz YouTube Premium fırsatı, Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan online eğlence platformu Eğlence Yanımda’da sınırlı süreyle devam ediyor. 

GB Avı’nda müşteriler 9 bini aşkın GB kazandı

Vodafone’un online eğlence platformu Eğlence Yanımda’da Voleybol Milletler Ligi haftasına özel Voleybol temalı GB Avı servisi ile müşterilere 9 binin üzerinde GB kazandırıldı. Tamamı voleybolla ilgili sorular 7.744 kez cevaplandı. En çok “2023 Avrupa Kadınlar Voleybol Şampiyonası’nı hangi ülke kazanmıştır?” sorusu doğru yanıtlandı. Vodafone müşterileri, oyunlardan kazandıkları puanları GB’a çevirebilecekleri GB Avı ve onlarca eğlenceli oyuna Eğlence Yanımda üzerinden ulaşabiliyor.

İlk hafta en hızlı servisi tahmin eden 12 kişiye imzalı forma

Vodafone, Voleybol Milletler Ligi haftası boyunca Antalya Spor Salonu’nda 5G teknolojisiyle sunduğu maç deneyimine herkesi ortak etti. İlk hafta oynanan Türkiye maçları öncesinde “en hızlı servisin” hızını en yakın tahmin eden12 kişi Vodafone’dan imzalı forma kazandı. En hızlı servisin 104,8 km/saat olarak kaydedildiği Japonya-Türkiye maçında 355, en hızlı servisin 110 km/saat olarak kaydedildiği Hollanda-Türkiye maçında 5.487, en hızlı servisin 107,63 km/saat olarak kaydedildiği İtalya-Türkiye maçında 2.600 ve en hızlı servisin 101,26 km/saat olarak kaydedildiği Fransa-Türkiye maçında 2.640 tahmin yapıldı. 

TOBi’li kampanyaya 360 bin katılım

Voleybol Milletler Ligi’nde Vodafone’un kişisel dijital asistanı TOBi’ye şanslı kelimeyi yazan müşteriler, voleybol kadın milli takım forması ve imzalı voleybol topu kazanma şansı elde ediyor. Kampanyaya bugüne kadar 296 bini tekli katılımcı olmak üzere toplam 360 bin katılım oldu. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.