Öne Çıkanlar Feyenoordu Yenerek Gruptan Lider Çıktı Aşktan Olsa Gerek mahmut uslu CHP Denizli Milletvekili Kazım Arslan CHPli Gürer ödevin yapılmasını istiyor çim konserleri ne zaman başlıyor CHP Aydın Milletvekili Metin Lütfi Baydar

Bu haber kez okundu.

ADM-GDZ Çağrı Merkezi Açıldı

Enerji sektörünün önemli oyuncularından Bereket Enerji Grubu, mevcut çağrı merkezi kapasitesini dört katına çıkaran ADM-GDZ Çağrı Merkezi’ni Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz'ın katılımıyla Denizli’de açtı.

Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak’ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu.

Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa'ya hizmet vermek üzere kurulan ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde 400 kişi görev yapacak.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Ağustos ayı başında elektrik dağıtım sektöründe çağrı merkezi kapasitesinin genişletilmesi ile ilgili yatırımların Ekim ayına kadar tamamlanmasını istemişti. Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak’ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu.
ADM-GDZ Çağrı Merkezi, 28 Eylül 2016 tarihinde Denizli’de açıldı. Açılışa Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat ALBAYRAK, Ekonomi Bakanı Nihat ZEYBEKCİ ve EPDK Başkanı Mustafa YILMAZ katıldı.

Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa'daki 4,8 milyon müşteriye hizmet verecek olan ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde 400 kişi çalışacak. Grubun hedefi genişletilmiş kapasitesi sayesinde bölgede hizmet alan tüketicilerin çağrılarını 20 saniyede karşılayabilmek.

ADM-GDZ Çağrı Merkezi, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz ve Bereket Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Saldanlı tarafından açıldı. ‘Hayırlı olsun’ dilekleriyle kesilen kurdele sonrası ADM-GDZ Çağrı Merkezi gezildi. Çağrı merkezinin teknik altyapısı hakkında bilgi alan Bakan Berat Albayrak, gelen ilk aramaya yanıt verdi.

Törende konuşma yapan Bereket Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Saldanlı, “Hedefimiz yüzde yüz müşteri memnuniyetidirdedi.



Ceyhan Saldanlı, “Enerji sektöründe ilk Hidroelektrik santral yapımını gerçekleştiren, 2008’de ilk özel dağıtım şirketi lisansını alan Bereket Enerji Grubu bir ilke daha imza atarak dağıtım şirketlerindeki ilk Çağrı Merkezini 2008 yılında kurmuştur. Bugün de müşteri memnuniyetini daha da arttırmak için çağrı kapasitemizi ve teknolojik altyapımızı 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır.
Geleceğe duyduğumuz güven ile yatırımlarımıza devam ediyoruz. 1100 Megawatt yenilenebilir, 1000 Megawatt termik olmak üzere toplam 2100 Megawatt enerji üretim kapasitesine ulaştık. 5 ilde 4,8 milyon müşteriye 23 milyar kwh enerji sağlayan dağıtım ve perakende şirketlerimizle enerji sektöründe hızla büyüyoruz. Bereket Enerji Grubu olarak yaklaşık 10 bin çalışanımızla öncü faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Enerji Bakanlığı ve EPDK liderliğinde, elektrik piyasasının gelişiminde çok önemli adımlar atıldı. Biz de Türk ekonomisinde yaşanan güçlü büyümeye paralel olarak hızla artan enerji talebini karşılamak üzere yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Kesintisiz, kaliteli ve güvenli elektrik sunmak için yeni teknolojiler, uygulamalar ve iş modelleri üzerinde durmaksızın çalışıyoruz. Bugün,müşteri odaklı stratejimizin en somut örneği olan yeni çağrı merkezimizin açılışını gerçekleştiriyor olmanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz. İnanıyoruz ki; kapasitemizi ve teknolojimizi 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır'' dedi.
Yüzde yüz müşteri memnuniyeti için hizmette kalite standartlarını bir üst seviyeye çıkardıklarını belirten Saldanlı, ADM-GDZ Çağrı Merkezi'nde en verimli ve ileri teknolojilerin kullanıldığını belirterek destek veren herkese teşekkür etti.

“İlk olmaya alıştık”
Saldanlı şöyle devam etti: “Grubumuz enerji sektöründe ilkleri yapmaktan gururludur. Şu anda açılışını yaptığımız çağrı merkezi ile Sayın Bakanımızın talimatını ilk yerine getiren şirket yine biz olduk. Biz ilk olmaya alıştık ve gururluyuz. Hiç kuşku yok ki hiçbir başarı tesadüfü değildir ferdi hiç değildir. Bizim başarımız da fedakar çalışanlarımızın bilgiye aç teknolojiye hayran çalışanlarımızın rolu çok yüksektir. Bütün çalışmalarımız Enerji Bakanlığı’mızın direktifleri doğrultusunda ve EPDK'nin düzenlemeleriyle sınırlı olarak, yerel ve merkezi sistemin katkılarıyla gerçekleştirilmektedir.”

Enerjide çok önemli yatırımlar geliyor



Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Türkiye'nin büyümesinden, ekonomisinden, yatırımından vazgeçemeyeceğini belirterek, "Enerji sektöründe gelecek dönemde çok önemli yatırım ve projelere imza atacağız. Yıl sonuna doğru hem yerli kömürle hem de güneşte ilk ihalemizi yaparak Türkiye'nin aynı zamanda bir üretim Ar-Ge merkezi olması noktasında bir ilki gerçekleştirmek için adımları atacağız” dedi.

“Avrupa Mükemmellik Kalite Ödülü’nü birlikte alalım”
Albayrak şöyle devam etti: “21 dağıtım bölgesi içerisinde sistematik ve kurumsal yapısı itibariyle Avrupa Mükemmellik Kalite Ödülü’nü alabilecek ilk düzeyde kurumsal özel sektör şirket dönüşümünü gerçekleştiriyoruz. Bu vesileyle de madem Ceyhan Bey’in bahsettiği şekilde bir çok ilklere imza attı. AYDEM ve Gediz çerçevesi içerisinde inşallah bu dönüşümü gerçekleştiren ilk firma da bu vesileyle dileğimiz odur ki AYDEM olur. Ödülü aldığında da inşallah biz de kendisine katılmak isteriz diye bir dilek ve temennimizi de dile getirelim" dedi.

“Alo, ben Berat"


Açılış töreninin ardından yapılan çağrı merkezi gezisinde Bakan Albayrak, çağrı karşıladı. Gelen çağrıyı "Alo, ben Berat" diyerek alan Bakan Albayrak, Muğla Milas ilçesine bağlı Dörttepe köyünden arayan Hanife Kurt'un evinin karşısındaki sokak aydınlatmasının yanmadığını söylemesi üzerine sorunun en kısa sürece giderileceği bilgisini verdi.

“İlklerin adamı Ceyhan Bey”
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, konuşmasında “Bugün açılışını yaptığımız Türkiye'nin ilk çağrı merkezi açılışının hayırlı olmasını diliyorum. Ceyhan Bey hakikaten Denizli’nin şahit olduğu ilklerin adamıdır. Ceyhan Bey ve Bereket Enerji Grubu... Denizli’de organize sanayideki derenin üzerine ilk hidroelektrik santralini kurarak özel sektörün de elektrik üretebileceğini ilk gösteren insandır. Ta başından başlayarak Denizliler'in dediği gibi çekirdekten yetişerek bugün bu noktalara gelmiş olmasından dolayı da biz Denizliler olarak gurur duyuyoruz.. Ben Ceyhan Bey’in nezdinde Aydem ve yine İzmir bölgesinin olduğu için Gediz ailesine milletim adına ülkemin geleceği adına demokrasimiz adına da teşekkür etmek istiyorum” şeklinde konuştu.

“15 Temmuz için teşekkür”
Ayrıca, 15 Temmuz gecesi Havalimanından Ankara’ya yola çıkmak isteyen 510 darbeci komandonun önünü kesmek için havalimanının elektriğini kesme konusunda bir an bile tereddüt etmeyen Aydem yönetimine teşekkür etti.

“Sorun dinleme hattı olmasın”
EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz da konuşmasında “Tüketicinin memnun olmadığı bir piyasa asla sağlıklı olamaz çünkü serbest piyasaya geçişle birlikte elektrik sektöründe asıl patron tüketici olmuştur. Nihayetinde elektrik enerjisinin üretiminden tüketim noktalarına ulaştırılmasına kadar oluşan tüm maliyetleri tüketiciler finanse etmektedir. Dolayısıyla vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu hizmeti beklediği kalitede sunmak mecburiyetindeyiz.
Kurum olarak biz de düzenlemelerimizi bu anlayış çerçevesinde hazırlıyoruz. EPDK olarak çağrı merkezlerinin sadece bir sorun dinleme hattı olmasını istemiyoruz. Bu merkezler tüketicinin sorununa çare bulma sürecindeki ilk muhatap olma yeridir. Müşteri memnuniyeti çağrı merkezlerinden başlamalı. EPDK olarak tüm dağıtım şirketlerinden ve görevli tedarik şirketlerinden bu konuda sorumlu davranmalarını bekliyoruz” dedi.

“Elektriğe bağlı hastalara özen gösterilecek”
Yılmaz şöyle devam etti: “Sağlık sorunları sebebiyle yaşamlarını elektrikli cihazlara bağlı olarak devam ettirmek zorunda kalan vatandaşlarımızdan elektrik kesintilerine yönelik şikayetler kurumumuza ulaşmaktadır. Söz konusu şikayetlerin çağrı merkezleri ile ilgili şirketlere ulaştığından da şüphem yok. Elektrikli cihazlara bağlı olarak yaşamını sürdüren ve borcundan dolayı kesinti yaşayabilecek tüketicilerimizin elektriğinin kesilmemesini hedefliyoruz. Bu abonelere borçlarını taksitlendirme olanağı sunacağız.”

Yaklaşık 3 milyon TL yatırım yapıldı
ADM – GDZ Çağrı Merkezi, Bereket Enerji Grubu tarafından 1.5 milyon TL bina maliyeti, 1.2 milyon TL teknoloji ve diğer maliyetler olmak üzere yaklaşık 3 milyon TL yatırımla hayata geçirildi.

400 kişi istihdam sağlayacak



400 kişinin istihdam edildiği çağrı merkezinin personel ihtiyacının çoğunluğu Denizli’den karşılandı. Çalışanların yaş aralığı 18 ile 46 arasında değişirken ortalama yaş 27 oldu. Çalışanların yüzde 75’ini kadınlar oluşturdu. Çalışanların eğitim oranı ise şu şekilde gerçekleşti: Yüzde 0.4 yüksek lisans, yüzde 41.4 Lisans, yüzde 30.3 önlisans, yüzde 26.8 Lise, yüzde 1.1 ortaokul mezunu.

Dağıtım şirketleri arasında mesleki yeterlilik belgesine sahip ilk çağrı merkezi
Çağrı merkezi çalışanları, mesleki yeterlilik eğitimi alarak 15UY0203-4 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Seviye 4 ve 15UY0204-5 Çağrı Merkezi Takım Lideri - Seviye 5 belgelerini almışlardır.

Güneş panelleriyle kendi enerjisini üretiyor
ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde enerji ihtiyacını karşılamak için güneş panelleri kullanılıyor. Bereket Enerji tarafından üretilen güneş panelleri ile kurulan sisteminin toplam gücü 50 KW’ tır.

Günlük arama sayısı 10 bine yaklaşıyor
Çağrı merkezi günlük ortalama 9 bin 536 kişi tarafından aranıyor ve eş zamanlı 308 çağrı alınabiliyor. Çağrı merkezinde muhtarlar ve yıllık 50.000 kWh üstü elektrik tüketimi yapan müşteriler için VIP hizmeti veriliyor.



 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.