Öne Çıkanlar Feyenoordu Yenerek Gruptan Lider Çıktı Aşktan Olsa Gerek mahmut uslu CHP Denizli Milletvekili Kazım Arslan CHPli Gürer ödevin yapılmasını istiyor çim konserleri ne zaman başlıyor CHP Aydın Milletvekili Metin Lütfi Baydar

Bu haber kez okundu.

Online Alışverişte Erkekler Kızları Solladı

E-ticaret platformu n11.com, 18-24 yaş arası gençlerin online alışveriş alışkanlıklarını açıkladı. Y kuşağının online alışveriş şampiyonu erkekler oldu. Veriler, internet üzerinden alışveriş yapan 18-24 yaş arası her 10 gençten 7’sinin erkek olduğunu gözler önüne sererken, en çok ilgi gören ürün grubu da elektronik oldu.

E-ticaret platformu n11.com, teknolojiyi sonuna kadar kullanan Y kuşağının online alışveriş tercihlerini açıkladı. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı tercih eden gençlerin yoğunlukla elektronik ürün gruplarına ilgi gösterdiğini açıklayan n11.com’da, USB bellek, taşınabilir şarj cihazı, akıllı saat, harici diskler ve VR gözlükler gençlerin sırasıyla en çok satın aldığı elektronik ürünler olarak ortaya çıktı. Ev-yaşam, spor-outdoor ve moda kategorileri ise gençlerin elektronikten sonra online alışveriş yapmayı tercih ettiği kategoriler olarak öne çıkıyor.

Gençler Online Alışverişlerini Akşam Yapıyorlar

Online alışverişi en çok 14.00-16.00 ve 21.00–23.00 saatleri arasında kullanan gençler, alışveriş için ağırlıklı olarak pazartesi ve salı günlerini tercih ediyor. Gençlerin yüzde 65’i web sitesi üzerinden alışveriş yaparken, yüzde 10’luk bir bölüm cep telefonu üzerinden girdiği web sitesini tercih ediyor. Mobil uygulama kullanan gençlerde ise yüzde 17’lik bir dilim Android uyumlu mobil uygulamasından alışveriş yaparken, IOS yüzde 8’le Android’in altında kalıyor.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.