Öne Çıkanlar deprem İdlib bugünün gündemi zam Dünyanın en kurak şehirleri Yalovada hava durumu deniz naki chp genel başkanı kemal kılıçdaroğlu Wishbone Ash 3 Nisan 2024 Çarşamba Gündemi Da Vinci Robotik Cerrahi Yöntemi Dış Borç Stoku

LC Waikiki’nin e Ticaret Cirosu Arttı

Türkiye‘den 44 ülkeye online satış yapan LC Waikiki,   2016 yılında e-Ticaret sitesi ziyaret sayısında yüzde 80 artış sağladı, cirosunu yüzde 69 artırdı.  E –Ticaret üzerinden en çok alışveriş yapan ülke Rusya oldu.   

Moda perakende firması LC Waikiki, Türkiye ve dünya çapındaki yaygınlığını her geçen gün artıran, ürün ve hizmetleriyle 2016 yılında site üzerinden 2 Milyon kırkbeş bin 248 siparişe karşılık  7 Milyon 642.500 ürün sattı.

"Ziyaretçi Sayısı Yüzde 80 Arttı"

LC Waikiki’nin online satış kanalında ziyaret sayısı yüzde 80 artarken ziyaretçiler sitede 15,2 milyon saat vakit geçirdi. Bundan 6 yıl önce, 2011 yılında başladıkları e-ticaret yolculuğunda bugüne kadar milyonlarca ürün satışında bulunduklarını söyleyen LC Waikiki e-Ticaret Direktörü Salih Yılmaz, LC Waikiki olarak, dijital trendlerdeki yenilikleri ve teknolojileri yakından takip eden ve geleceğe ulaşmak için bu kanalda yer almanın kendileri içi i önemli olduğunu söyledi.

Yılmaz, online satışın, ciro içindeki payı ve etkileşiminin hızla arttığını belirterek şunları dedi:

“Çok uzun zamandır online kanaldan yaptığımız satışlarımız, en yüksek cirolu fiziki mağaza satışından daha fazla geri dönüşüm sağlıyor. Dolayısıyla, internet kanalımız en çok ciro yapan mağazamız konumunda. İnternet üzerinden yaptığımız satışların tutarı ortalama olarak 15 mağaza ciromuza eşdeğer. 2016 yılında ziyaret sayımızda yüzde 80 artış gözlendi ve bu ciromuzda yüzde 69 gibi önemli artış sağlayarak geri dönüşümü sağladı. Toplam e-Ticaret ciromuz ise 160 milyon TL oldu.”
 
Markanın e-ticaret alanında ciddi yatırımlarının olduğunu söyleyen Yılmaz,“Konuya sadece online satış değil, dijital dönüşüm penceresinden de bakıyoruz. Müşterinin online-offline alışveriş deneyimini birbirine bağlayan ve bu ayrımı yıkan bir yaklaşımla ilerliyoruz. Son 1 ayda mobil, uygulama ve tabletten toplam yaklaşık 11 milyon ziyarete karşılık 9,5 milyon TL’lik sipariş almamız da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Bunun yanında online kanalı, 2009 yılında başlattığımız yurtdışı mağazacılık faaliyetlerimize de taşıyacağız. Hali hazırda 44 ülkeye Türkiye’den online satış yapabiliyoruz. 2017’de artık uluslararası pazarlarda yerel operasyonlarımız başlayacak” dedi.

Yılmaz, markanın e-ticaret alanındaki hedeflerinin dijital kanalların toplam satıştan aldığı payı artırmak ve bu rakamı 2023’te yüzde 15’e ulaştırmak olduğuna işaret etti.
 

 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.