Öne Çıkanlar tbmm çin chp gündem palandöken facebook Entübe Sayısı Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk milliyetçi hareket partisi kemal kılıçdaroğlu Kuşadası Belediyesi aylin nazlıaka

A101 Dünyanın En Hızlı Büyüyen 5. Perakende Şirketi

Türkiye’nin en yaygın perakende A101 marketleri, Deloitte Perakendenin Küresel Güçleri 2019 Raporunda, Dünya’da en hızlı büyüyen ilk 50 perakende şirketinin arasında beşinci oldu.

Listede, Albertsons Companies, Vipshop Holdings, JD.com ve Wayfair’den sonra A101 dünyanın en hızlı büyüyen beşinci perakende şirketi oldu. Raporda, şirketler 2012 ile 2017 yılları arasındaki performanslarına göre değerlendirildi. 

DELOITTE KÜRESEL PERAKENDE 2019 RAPORU GENEL BİLGİ:

Türkiye’den çok az sayıda firmanın girebildiği, uluslararası saygın danışmanlık şirketi Deloitte’in raporu, kamuya açık verileri temel alarak, dünyadaki en büyük 250 perakendecinin mali performanslarına göre, coğrafyalar ve ürün sektörleri kapsamında analiz ediliyor. Bu yıl 22.si hazırlanan rapor, küresel ekonominin genel görünümünü ortaya koyarken, en hızlı büyüyen 50 perakendeciyi ve ilk 250'ye giren yeni katılımcıları da okuyuculara sunuyor.

A101 YENİ MAĞAZACILIK GENEL BİLGİ:

A101, Türkiye’nin 81 ilinde, 914 ilçesinde ve 8000 mağazada faaliyet göstermektedir. Türkiye’nin en yaygın zinciri olmanın yanı sıra 46.000 çalışanı ve 600’ün üzerinde tedarikçisi ile A101, perakende sektörünün öncüsü olma yolunda sağlam adımlarla ilerlemektedir. "Yüksek indirim" konseptinde işletilen zincir marketlerinde; müşterilerine düşük fiyatlarla kaliteli gıda ve tüketim malzemeleri ile ‘’Akıllı Alışveriş’’ olanağı sunmaktadır. Aynı zamanda son üç yıldır Türkiye’nin En fazla Engelli İstihdamı Yaratan, En Fazla Kadın Çalışan Bulunduran ve En Fazla İstihdam Sağlayan Şirketi ödülünü alan A101, son dönemde Kontenjan Fazlası Engelli İstihdamı Ödülüne de layık görülmüştür.

Anahtar Kelimeler:
A101
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.