Öne Çıkanlar çin tbmm chp gündem palandöken facebook akbank Kuşadası Belediyesi Akşener Pandemi AİLE Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk

Coca - Cola "Türkiye İklim Liderleri" Ödülüne Layık Görüldü

Coca-Cola İçecek (CCI),  Karbon Saydamlık Projesi (Carbon Disclosure Project – CDP)  kapsamında yeniden Türkiye'nin İklim Liderleri arasına seçildi. CCI, daha önce de bu ödüle layık görülmüştü.

Zorlu PSM’de 30  Kasım'da gerçekleştirilen CDP Türkiye 2016 İklim Değişikliği Raporu Lansmanı ve Ödül Töreni’nde,CCI adına ödülü, Kurumsal İlişkiler Direktörü Atilla Yerlikaya aldı.
 
Yerlikaya konuşmasında, enerji verimliliği ve iklim koruma çalışmalarının Coca-Cola İçecek’in sürdürülebilirlik stratejisinin öncelikli alanları arasında yer aldığına dikkat çekerek, bu alanlarda gösterdikleri çabanın ödüllendirilmesinin kendilerini daha iyisini yapmak için teşvik ettiğini ifade etti.

“Coca Cola Sistemi En Çevreci Operasyonlardan Biri”

CCI Türkiye operasyonunun, dünyadaki Coca-Cola sistemi içerisinde en çevreci operasyonlardan biri olduğunun altını çizen Yerlikaya, iklim koruma alanında yaptıkları çalışmalardan da şu örnekleri verdi:

“Pazara yerleştirdiğimiz soğutuculara enerji yönetimi cihazları ekleyerek, 2015 yılında Türkiye’de 170 bin ton karbon emisyonunun önüne geçtik. Bu rakam aynı zamanda yaklaşık 15 milyon ağacın atmosferden temizlediği karbondioksit gazına eşdeğer.”

“UNGC 100 Endeksinde Yer Alan İlk Ve Tek Türk Şirketi”

İklim değişikliğinin dünyanın en önemli sorunlarından biri haline geldiğini de sözlerine ekleyen Yerlikaya, bu ortak sorunun çözümü için, tüm tarafların sorumluluk alması gerektiğini vurgulayarak şeffaflık odağında yürüttüğü sürdürülebilirlik çalışmaları ile Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi tarafından hazırlanan “UNGC 100 Endeksinde” yer alan ilk ve tek Türk şirketi olduğunu belirtti.

 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.