Öne Çıkanlar pkk fahrettin yahşi Gündemde Bugün-21 Haziran 2019 Cuma Bahar Sabancı ekonomi bakanı brexit değerlendirmesi maranas bölgesi recep tayyip erdoğan inönü stadı tsk Gündemde Bugün-19 Haziran 2019 Çarşamba TEZ-KOOP Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

İşbir Yatak’ın İhracat Odağı Avrupa

Yatak Uzmanı İşbir Yatak, dünya mobilya sektörünün önemli buluşma platformlarından biri olan iSaloni Milano Mobilya Fuarı’nda sergilediği şeffaf yatak ile büyük ilgi çekti. İşbir Yatak, Türkiye’nin yerli ve milli bir markası olarak ihracattaki iddiasını, fuarda gösterdi. Markanın ihracat odağında Avrupa ülkeleri var!

Türkiye’nin en köklü şirketlerinden biri olarak, yatak ve uyku konforu alanında geliştirdiği yüksek teknolojili ürünleriyle sektöre yeni bir kulvar kazandıran İşbir Yatak, Türkiye’nin yerli ve milli bir markası olarak ihracattaki iddiasını, fuarda gösterdi.

Türkiye’de ürettiği ürünlerini “İşbir Bedding” markasıyla 18 ülkeye ihraç eden şirketin ihracat rotasında, Almanya, Belçika, Fransa, Hollanda gibi Türklerin ağırlık kazandığı Avrupa ülkeleri başrol alacak. Bölgeye gerçekleştireceği ihracatla Avrupa’daki pazar payını büyütmeye odaklanacak.

İşbir Yatak, geri dönüştürülebilen doğa dostu malzemeler kullanılarak hazırlanan standında, 2019’un yeni koleksiyonları arasında yer alan yatak ve baza ürünleriyle; medical yastıklar, beyaz ev tekstili, bebek ürünleri, nevresimler, battaniyeler, koltuk şalları gibi ürünlerini de sergiledi.


İhracatın odağında Avrupa ülkeleri var!

5 gün süren, uluslararası ticari ilişkilerin yoğun şekilde gerçekleştiği fuarda, sergiledikleri şeffaf yatağın ziyaretçiler tarafından çok dikkat çektiğini kaydeden İşbir Yatak CEO’su Metin Gültepe, yeni ihracat hedefleri hakkında şu bilgileri verdi:

”Yatak ürünlerinde Türkiye’nin ve dünyanın hammadde üreticisi konumuna sahip İşbir Holding’in amiral markası olarak ürettiğimiz ürünleri, 18 ülke ile buluşturuyoruz. Fuar sırasında çok sayıda sektör profesyoneliyle işbirliği yapma fırsatı bulduk. İhracat faaliyetlerimizde Almanya, Belçika, Fransa, Hollanda gibi Türklerin ağırlık kazandığı Avrupa ülkeleri odak noktamızda olacak. Bölgedeki pazar payımızı büyütmeyi hedefliyoruz.”

Yerli ve milli bir marka olarak 7’nci kez Türkiye’yi temsil etti

Milano’nun sadece giyim modasının değil mobilya modasının da merkezi olduğunu vurgulayan Metin Gültepe, yerli ve milli bir marka olarak Türkiye’yi 7’inci kez fuarda temsil ettiklerini belirtti. Fuarda yer aldıkları stant aracılığıyla sağlıklı bir uykunun her yerinde var olduklarını anlatmak istediklerini kaydeden Gültepe, şunları söyledi:

“Sade bir yaklaşımla, yeni bir ton ile fuarda ürünlerimizi sergiliyoruz. Mağazalarımızdaki sıcak duruşu fuar tasarımımıza da yansıttık. Yaşayan bir alan oluşturduk. Sunduğumuz faydayı, iyi uyku ve sağlık odaklı faydamızı vurguladık. Ziyaretçilerimizi ‘Günaydın’ ile karşılayan bir stant kurduk. Çünkü sunduğumuz ürün, günün iyi geçmesini sağlayan bir ürün. İşbir Yatak olarak bu vaadi ürünlerimiz ile gözler önüne serdik.”

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.