Öne Çıkanlar palandöken gündem Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer Entübe Sayısı Kuşadası Belediyesi Türkiye Büyük Millet Meclisi cumhurbaşkanı erdoğan haberleri chp haberleri MHP Grup Başkanvekili Erkan Akçay milliyetçi hareket partisi facebook aylin nazlıaka

Kent Bu Bayramda 6 Bin Kişiyle Doğrudan Pazara Çıkıyor

250 milyon TL'lik bayramlık şeker pazarının yüzde 70'ini elinde bulunduran Kent markası bu bayrama yaygın bir kampanya ile hazırlanıyor. Kent bu kapsamda 6 bin kişiyi özel olarak istihdam edeceğini duyurdu. Oreo, Olips, Falım, Milka, Bonibon ve Kent gibi ünlü birçok markanın da bünyesinde bulunduğu Mondelēz International Türkiye’nin Genel Müdürü İhsan Karagöz, “Bayramlık şekerin adı Kent olarak bu bayramda geleneksel satış kanalları ve büyük market zincirleri yanı sıra semt pazarlarına da çıkıp halkımızla doğrudan buluşacağız. Alışverişin kalbi Mısır Çarşısı'nda Kent olarak bu yıl tüketicilerin bayram sevincine paylaşacağız. Türkiye çapında 10 bin satış noktasında olacağız” dedi.

"MONDELĒZ İNTERNATİONAL'IN TÜRKİYE'YE GÜVENİ TAM"
Şirketin bayram hazırlıkları yanı sıra,  pazar hedefleri ve faaliyetleri hakkında bilgi vermek üzere bir basın toplantısı düzenleyen Genel Müdür İhsan Karagöz, 26 milyar dolarlık cirosuyla dünyanın önde gelen bisküvi, çikolata ve şeker şirketi olan Mondelēz International için Türkiye’nin önemli bir üretim ve ihracat üssü olduğunu söyledi. Karagöz, Gebze'deki tesisin yıllık 110 bin üretim kapasitesine sahip modern bir tesis olduğunu vurgulayarak, dünyanın değişik ülkelerindeki sakız ve atıştırmalık şeker fabrikalarını da Türkiye'ye getirmeyi hedeflediklerini söyledi.
Karagöz, “Türkiye, dünyada, hızlı büyümesiyle ön plana çıkan önemli 7-8 ülke arasında yer alıyor. Mondelēz International olarak bizim de Türkiye'ye ve ülkenin potansiyeline güvenimiz tam. Bu nedenle de Mondelēz International Türkiye, iç pazara olduğu kadar ihracata da odaklanan önemli bir üretim üssüdür. Dolayısıyla Türkiye’ye yatırım yapmaya ve büyümeye devam edeceğiz” diye konuştu.

AVRUPA BÖLGESİNİN LOKOMOTİFİ
Genel Müdür İhsan Karagöz, Türkiye’nin de içinde yer aldığı Doğu Avrupa bölgesinin Avrupa pazarının büyümesinde lokomotif rol oynadığını ifade etti. Türkiye’de sakız, şeker, çikolata ve bisküvi kategorilerinde faaliyet gösterdiklerini, Sakız ve Şekerleme alanında pazar lideri konumunda bulunduklarını vurgulayan Karagöz, “Tüm kategorilerimizde yepyeni ürünlerle pazara dinamizm getirmeyi hedefliyoruz. Türk tüketicisine layık olduğu lezzetleri sunmaya devam edeceğimiz planlarımıza fazlasıyla inanıyoruz. 2017 ve önümüzdeki 5 yıl boyunca büyüme ajandamızı gerçekleştirmeye odaklanacağız. Dolayısıyla da üretimimizi, ihracatımızı, istihdamımızı ve yatırımlarımızı artırarak sürdüreceğiz” dedi.
-EN BÜYÜK FABRİKALARDAN BİRİ TÜRKİYE'DE-
Mondelēz International Türkiye’nin 2016 yılında 600 milyon TL ciro elde ettiğini dile getiren İhsan Karagöz, Gebze’de bulunan fabrikanın Mondelēz dünyasında kapasite ve fiziki büyüklük anlamında en büyük üretim tesisleri arasında olduğu, son 5 yılda yapılan yatırım tutarının 180 milyon TL’ye ulaştığı, fabrikada 17 farklı teknolojiyle üretim yapıldığı bilgisini paylaştı.
Türkiye’de de bin 200 kişiye doğrudan istihdam sağladıklarını, iş ortaklarıyla birlikte ek 900 kişiyi istihdam ettiklerini söyleyen Karagöz, Mondelēz’in böylece Türkiye’de 2 bin 100 aileye istihdam yarattığını söyledi.

CİRONUN YARISI İHRACATTAN
Mondelēz International Türkiye'nin, ürettiği miktarın yarısını ihraç ettiğini belirten Karagöz, “Toplam ciromuzun dörtte biri ihracattan geliyor; 2016 yılında 18 bin ton ihracat yaptık; 2017 yılı ihracat hedefimiz ise 20 bin ton” diye konuştu.
İhsan Karagöz’ün verdiği bilgiye göre Gebze Fabrikası, Mondelez dünyasında 2. büyük sakız fabrikası olma özelliği taşıyor. Mondelēz’in tüm fabrikalarında kullanılan tatlandırıcının üretim tesisi 2016 yılında Gebze fabrikaya taşındı. Böylelikle Mondelēz International’ın dünya çapında tüm üretimlerinde kullanılacak tatlandırıcı, Türkiye’den tedarik edilmeye başlandı.

"BAYRAM DEMEK KENT DEMEK"
Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, 50’nci yılını kutlayan Kent markasının birbirinden lezzetli şekerleriyle olduğu kadar aile, sevgi, saygı, hatırlamak ve paylaşmak gibi değerleri vurgulayan reklam filmleriyle de ‘Her Bayramın Şekeri’ tanımlamasını hak ettiğini söyledi.
Karagöz, “Her bayram yaklaşırken Kent Ailesi’ni büyük bir heyecan sarıyor. Ürünlerimiz ve reklam filmlerimizle bayram geleneklerini yaşatıyoruz. Tüketiciler de bayram arifesinde Kent’in reklam filmlerini merakla bekliyorlar. Artık Türkiye’de bayram demek Kent demek. ‘Her Bayramın Şekeri’ olmaktan mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.

İKİ BAYRAMIN CİROSU
Türkiye’deki sakız, şekerleme, çikolata ve bisküvi kategorilerinin toplam pazar büyüklüğünün 7 milyar TL düzeyinde olduğunu söyleyen İhsan Karagöz, sektör hakkında, “Mondelēz International, Türkiye’de günlük şeker pazarının üçte birine sahip. Ramazan ve Kurban bayramlarında, bir yıl boyunca satılan şeker kadar hediyelik ve ikramlık şeker satışı gerçekleşiyor ve Kent markası, ‘Bayram Şekeri’ olarak isimlendirilen bu kategorinin de açık ara lideri" dedi.(

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.