Öne Çıkanlar çin tbmm chp gündem palandöken facebook Entübe Sayısı Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk Akşener milliyetçi hareket partisi kemal kılıçdaroğlu Kuşadası Belediyesi

Yeni CRM Sistemi İle AkSigorta Geleceğe Doğru

Yeni CRM sistemi ile müşteri ilişkilerinde daha görünür bir geleceğin başlangıcını yapan Aksigorta, bir yandan müşterilerini odağa taşırken diğer yandan bilgi teknoloji sistemlerini üst seviyelere çıkararak Aksigorta’yı geleceğe taşıyor.

Ürün odaklılıktan müşteri odaklı yapıya dönüşümü sağlayan yeni sistem, telefon numarası ya da IVR tuşlamalarından müşteriyi hızlıca tanıyarak o kişiye ait tüm bilgilere anında ulaşılmasını sağlıyor. Böylece müşterinin ihtiyacı olan destek, daha kolay ve hızlı bir şekilde verilebiliyor.

CRM’in zaman tüneli yapısı sayesinde müşterilerin ne zaman, hangi kanaldan, hangi konu ile ilgili iletişime geçtiğini kronolojik olarak izleyebilen sistem, müşterilerin duygu ve ihtiyaçlarını doğru anlayarak tüm noktalarda en iyi deneyimi yaşatma imkânı sunuyor.

CRM Ne İşe Yarıyor?

Sistemin Sosyal CRM modülü ile belirlenen anahtar kelimeler sayesinde tüm sosyal medyayı ve blogları takip ederek konuşulanların duygu analizini de panel üzerinden izlemek mümkün oluyor. E-mail alarm sistemi ise Aksigorta ile ilgili gelen tüm web ve sosyal medya gönderilerini anında iletme özelliğine sahip. Böylece sosyal medya üzerinden gelen gönderiler CRM sistemine aktarılabiliyor ve müşterinin sosyal profili de tanınabiliyor.

Yeni CRM sisteminin sağladığı bir diğer avantaj da sadece Aksigorta hizmet noktaları ile ilgili müşteri etkileşimlerini değil, birlikte çalışılan iş ortakları tarafından verilen hizmet ve müşteri etkileşimlerini de görme imkânı sunması.

Bulut tabanlı olan sistem, kuruluma gerek duymadan her yerden çalışabilmeyi ve bilgilere erişmeyi sağlıyor, kendini otomatik olarak güncellediği için de sisteme eklenen yenilikleri anında kullanma fırsatı veriyor.

“Hiçbir Şey Karanlıkta Kalmayacak”

Aksigorta’nın dijitalleşme endeksinde Türkiye’deki öncü şirketlerden biri olduğunu dile getiren Aksigorta Bilgi Teknolojileri ve Dijital Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel:

“Yeni CRM sistemimizin temelini Aksigorta’nın müşteri odaklı hizmet anlayışı oluşturuyor, bu sistem müşterilerimizle ilişkilerimizde daha görünür bir geleceğin başlangıcı olacak, hiçbir şey karanlıkta kalmayacak, yeni sistemin tüm Aksigorta çalışanları tarafından içselleştirilmesi ve pekiştirilmesi için bir dizi iç iletişim faaliyetini de hayata geçiriyoruz. Müşterilerimizle ilişkilerimizde karanlıktan görünürlüğe geçerken, çalışanlarımıza da bunu gerçek hayatta birebir yaşatmak istedik ve Turkcell Diyalog Müzesi’nde Karanlıkta Diyalog etkinliğini çalışanlarımıza deneyimleterek empati kurmalarını sağlıyoruz.”
 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.