Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) Ankara Marka Festivali’nin (AMF) ayakkabı boyacısı bir çocuğun hikayesinin anlatıldığı “Boyacı Tombik” filmi büyük ilgi topladı.
ATO’nun Çalık Holding sponsorluğunda düzenlediği ikinci AMF’nin en akılda kalanlarından biri, Kuğulu Park’ta ayakkabı boyacılığı yapan ve hayallerinin peşinden giderek boya fabrikası sahibi olan bir çocuğun hikayesinin konu edildiği Boyacı Tombik filmi oldu.
Diğer Boyacılardan Farklı
11 yaşındaki Halil Efe Alpay’ın Boyacı Tombik olarak rol aldığı filmde, ayakkabı boyacılığı yaparken, ayakkabısını boyatırken şarjı bitenler için boya sandığında powerbank bulundurarak, müşterilerine beklerken okuması için gazete vererek ve trafik gürültüsünden rahatsız olanlar için müzik çalar kulaklık sunarak, diğer boyacılardan farklı olduğunu ortaya koyuyor.
Marka olma yolculuğunda farklı ve öncü olmanın, istemek ve düşlemenin ve reklam yapmanın önemine vurgu yapılan filmin sonunda, hayallerinin peşinden giden “Boyacı Tombik”, “Tombik Ayakkabı Boya Sanayi” sahibi bir iş adamı olarak izleyicilerin karşısına çıkıyor.
Boyacı Tombik Filmine Büyük İlgi
Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) Ankara Marka Festivali’nin (AMF) ayakkabı boyacısı bir çocuğun hikayesinin anlatıldığı “Boyacı Tombik” filmi büyük ilgi topladı.
18 Aralık 2016 Pazar 10:39