Öne Çıkanlar rusya abd terörist bugünün gündem başlıkları ekonomik güven endeksi hizmet mardin trt Kuşadası Belediyesi İçişleri Bakanı Süleyman Soylu iha TOBB

“Çoklu Kanalda Derinleşme Safhasındayız”

TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan,  Berlin Avrupa elektronik perakendeciliğinin “European TCG Retail Summit” etkinliğinde, “Türkiye’de genç nüfusun de etkisiyle değişimi çok daha hızlı hissediyoruz. Bu da bizi çevik kılıyor. TeknoSA olarak müşterilerimize arzu ettikleri ‘deneyimi’ istedikleri tüm kanallarda kesintisiz yaşatmaya odaklanıyoruz. Öncüsü olduğumuz çoklu kanalda derinleşme safhasındayız” dedi.

Bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen etkinlikte Avrupa elektronik perakendeciliğinin liderlerini bir araya getirdi. 29-30 Mart tarihlerinde gerçekleşen zirvede söz alan Gürcan, Türkiye’de perakendenin dinamiklerini, teknoloji perakendesini ve TeknoSA’nın çoklu kanaldaki öncü çalışmalarını paylaştı.
 
 Konuşmasında çoklu kanal, dijitalleşme ve mobil perakendenin yükselişinin önümüzdeki dönemde de sektörde büyümenin lokomotifi olmayı sürdüreceğine değinen Gürcan, “Tüketicinin satın alma alışkanlıkları değişiyor. Türkiye’de genç nüfusun de etkisiyle değişimi çok daha hızlı hissediyoruz. Bu da bizi çevik kılıyor. TeknoSA olarak müşterilerimize arzu ettikleri ‘deneyimi’ istedikleri tüm kanallarda kesintisiz yaşatmaya odaklanıyoruz. Öncüsü olduğumuz çoklu kanalda derinleşme safhasındayız” dedi.
 
“Mobilde En Yüksek Satın Alım Payı Türkiye’de”
 
Türkiye’nin, yüzde 44 oranla Çin ve İngiltere’yi geride bırakarak mobilde satın alım payının en yüksek olduğu ülke olduğunu belirten Bülent Gürcan, şunları söyledi:
 
“Yaptığımız analizlere göre her 100 müşterimizden 76’sı ürünlere önce internetten bakıp, daha sonra mağazamıza alışverişe geliyor. Mağazada gezen müşterilerimiz ise mobil telefonlarından ürünle ilgili fiyat araştırıp, yorumlara bakabiliyor. Perakendede tüm kanalların entegrasyonu, kesintisiz deneyim sunmak için çoklu kanal modeli artık olmazsa olmaz.”  
 
Gürcan ayrıca, 22 milyon Instagram, 13 milyon Twitter ve aylık 42 milyona ulaşan tekil Facebook kullanıcısı ile sosyal medya kullanımında dünya ortalamasında üst sıralarda yer alan Türkiye’de, sosyal medyanın müşterilerle etkileşim için en önemli kanallardan biri haline geldiğini belirtti. 
 

 
 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.