Öne Çıkanlar Covid19 binali yıldırım gündem Kuşadası Belediyesi çin ihracat Akşener vodafone merkez bankası Afrin Gürer MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli

Garanti Bankası’ndan Ses Teknolojisinde “Bir İlk”

Speechouse, Garanti bankası ile olan iş birliğini bir adım ileri taşıdı. Banka, cep şubesinde yapılan sesli işlemlerde Speechouse ses teknolojilerinden faydalanıyor.

Garanti Bankası, Garanti Cep’e entegre ettiği mobil sanal asistan teknolojisi ile bankacılık işlemlerinin konuşularak yapılabildiği ve Türkiye’de bir ilk olan Mobil işlem Asistanı’nı (MIA), Speechouse ile birlikte geliştirdi. 

MIA, yapılmak istenen işlemi dinliyor, gerçekleştiriyor ve gerektiğinde kullanıcının aradığı adımı kolayca karşısına çıkarıyor. MIA ile görüşmeye başlamak için, Garanti Cep’in içindeyken ekranı aşağı doğru çekmek ve yapılmak istenen işlemi sözle belirtmek yeterli oluyor.

“100 Binden Fazla Müşterimiz Kullandı”

Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Ses teknolojilerindeki son inovasyonu yansıtan MIA, işlemlerin Garanti Cep içinde, sesli asistan ile çok daha hızlı ve kolay yapılmasını mümkün kılıyor. Örneğin, ‘Vadeli hesabımın vade süresi ne zaman doluyor?’, ‘Kredi faiz oranları nedir?’ veya ‘Kartımın son kullanma tarihi nedir?’ gibi birçok sorunun cevabına hızla ulaşıyorsunuz. ‘Bonus kartım ile geçen ay akaryakıta ne kadar harcadım?’ sorusunu sorarak, birden çok tıklamayla ulaşılabilecek bilgiyi sesle hemen alabiliyorsunuz. Garanti Cep içinde yapılamayan işlemler için ise ilgili kanala yönlendiriliyorsunuz. Örneğin, ‘Kartımı kaybettim’ diyen bir kullanıcı, kayıp çalıntı bildirimi için Alo Garanti’ye yönlendiriliyor” dedi.

Başer, “Hangi işlem nerede diye düşünerek zaman kaybetmeden, konuşarak istediği adıma gidebiliyor ve işlemlerini hızla yapabiliyor. Mobil İşlem Asistanını devreye aldığımız ilk iki günde 100 binden fazla müşterimiz uygulamayı hemen kullandı. Bu uygulamayı müşterilerimizle buluşturduğumuz için gururluyuz” ifadelerini kullandı.

“Bankacılık Alanında Çok Önemli Bir Proje”
 
Böylesi büyük projelere imza attıkları için son derece mutlu olduklarını kaydeden Speechouse CEO’su Tarkan Ersubaşı, görüşlerini şöyle dile getirdi:

“Bankacılık ve finans bizim çok önem verdiğimiz sektörlerden bir tanesi. Garanti Bankası için 'Konuşma Tanıma' teknolojilerini kullanan uygulamalar geliştirerek hizmet sunmak, hem bizim isimizi ileri taşımamız hem de bu sektöre kalıcı bir fayda bırakmamız açısından büyük öne taşıyor. MIA sunduğu özel tasarlanmış deneyimle, para transferinden döviz alış satışına, en yakın ATM’yi bulmaktan piyasa bilgilerine, kredi kartı borcundan, kira ödemelerine kadar Garanti Cep’ten yapılan işlemleri sesle gerçekleştirmeyi sağlıyor.”

Speecehouse ses teknolojisinin hayata sağladığı kolaylıkları anlatan Ersubaşı, "MIA Garanti Cep uygulaması kapsamında örneğin otomobil kullanırken, spor yaparken veya yemek pişerken elleri kullanmaya gerek kalmadan bankacılık işlemlerinin sadece sesli komutlarla yapılmasına olanak tanıyarak hayatımızı kolaylaştırıyor” ifadesini kullandı.
 
 
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.