“Güçlendirici” konumuyla global pazardaki alanını yeniden şekillendiren ve derinleştiren Kordsa Global CEO’su Cenk Alper, KalDer’in 14.Kalite ve Başarı Sempozyumu'nun "Sürdürülebilir Marka Olmak" oturumunda Kordsa Global’in sürdürülebilir marka yolculuğunu paylaştı.
2003 yılından bu yana çağdaş kalite bilincinin Bursa ve çevresinde yaygınlaşması adına organize edilen Kalite ve Başarı Sempozyumu'nun 14.sü "Sürdürülebilir Mükemmellik" temasıyla 15-16 Nisan 2015 tarihlerinde Bursa’da gerçekleşti. Profesyoneller, sanayiciler, akademisyenler ve öğrencileri bir araya getiren etkinlikte sürdürülebilirlik odaklı paneller, oturumlar, konuşmalar ve ödül töreni yer aldı.
Kordsa Global CEO’su Cenk Alper, “Sürdürülebilir Marka Olmak” ile ilgili şunları söyledi: “Kordsa Global’in sürdürülebilir marka yolculuğunda inovasyon ve teknolojinin kullanımı kritik. Pazar lideri ve Türkiye inovasyon şampiyonu olarak misyonumuz bu teknolojiyi herkese açık hale getirmek. Bugün yurtdışındaki rakiplerimize de teknolojimizi kullanımı için açıyoruz. Sektörü ve dünyayı, bu açık inovasyon yaklaşımının dönüştüreceğini düşünüyoruz. Sürdürülebilir bir marka olmak da işte bu kaynakların ve deneyimin etkin ve verimli kullanımdan, hem müşteriye yarattığı faydayı hem de dünyaya katkısını en iyi seviyelerde kullanmaktan geçiyor.”