Trendyol’da geçen yıla oranla mobil alışverişte yüzde 80 artış gözlemlenirken favorilere eklenen ürünler arasında en çok elbise tercih edildi. Giyim alışverişinin yanı sıra çocuk ve ev kategorileri satışında yüzde 42 artış gözlemlendi.
Trendyol, yılbaşı alışverişi değerlendirilmesini paylaştı. Alışveriş severler, sevdiklerine en çok parfüm hediye etmeyi tercih ederek, Trendyol, mobil uygulaması üzerinden en çok sevdikleri elbiseleri favorilerine ekledi.
Kadınlar Parfümü Tercih Ederken, Erkekler Aksesuar Alışverişi Yaptı
Kadınlar, yılın son günlerinde brokar ve kadifeden yana tercih yaparken, kadınların aksine erkek kategorilerinde ise, sade parçalar ilgi çekti. Yılbaşı alışverişinde, kadınların erkek kategorisinden yaptıkları alışverişlerde yüzde 35 artış meydana gelirken, erkeklerin kadın kategorisinden yaptığı alışveriş oranı yüzde 16 artış gösterdi.
Mobil Alışveriş Yüzde 80 Artış Gösterdi
Trendyol yılbaşı alışverişinde mobil uygulama üzerinden satışlarını yüzde 80 oranında arttırırdı. Ev tekstil ve çocuk kategorilerinde yüzde 42 artış gözlemlendi. Trendyol’da bu yıl, yılbaşı hediyelerinin yüzde 55’i 100 TL ve üzeri tutarda gerçekleşirken, 48 saatte kargo imkanı sunan butikler ise, alışverişi son dakikaya bırakanların kurtarıcısı oldu.
Türkiye Yeni Yılda En Çok Parfüm Aldı
Trendyol’da geçen yıla oranla mobil alışverişte yüzde 80 artış gözlemlenirken favorilere eklenen ürünler arasında en çok elbise tercih edildi. Giyim alışverişinin yanı sıra çocuk ve ev kategorileri satışında yüzde 42 artış gözlemlendi.
02 Ocak 2017 Pazartesi 18:28