Vodafone Türkiye, Sadakat Pazarlamacıları Derneği tarafından düzenlenen dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında yer alan Loyalty360 Ödülleri’nde ‘360 derece Müşteri Sadakati’ dalında Platinium Ödül'ü aldı.
Her yıl ABD’nin Orlando kentinde The Loyalty Marketers’ Association (Sadakat Pazarlamacıları Derneği) tarafından düzenlenen Loyalty360 Ödülleri, dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında gösteriliyor. Loyalty360 Ödülleri, müşteri sadakati konusunda en yararlı hizmet ve uygulamaları hayata geçiren şirketleri ödüllendirmeye devam ediyor.
Vodafone, “Avantaj Cepte” mobil uygulaması ile 17. kez ödül kazandı
Vodafone Red platformunun tüm fırsatlarını bir araya toplayan ve abonelerin bu fırsatlardan kolayca yararlanabilmelerini sağlayan "Avantaj Cepte" mobil uygulaması, Vodafone’un Loyalty360’da kazandığı bu ödül ile birlikte 17. kez ödüle layık görüldü.
Vodafone Türkiye’nin Loyalty360 Ödülleri’ndeki başarısını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, müşterilerini faaliyetlerinin merkezine yerleştiren bir şirket olarak, abonelerimizin hayatını kolaylaştırarak, onlara özel platformlar sunuyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte, Vodafone Red, Vodafone FreeZone, Vodafone KaraKartal ve Esnaf platformları ile dünyanın en prestijli müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası arenada yüksek saygınlığa sahip bir ödül organizasyonunda bu ödüle layık görülmemiz müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu niteliğinde bulunuyor. Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimize avantaj sunan ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz.”
Her yıl ABD’nin Orlando kentinde The Loyalty Marketers’ Association (Sadakat Pazarlamacıları Derneği) tarafından düzenlenen Loyalty360 Ödülleri, dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında gösteriliyor. Loyalty360 Ödülleri, müşteri sadakati konusunda en yararlı hizmet ve uygulamaları hayata geçiren şirketleri ödüllendirmeye devam ediyor.
Vodafone, “Avantaj Cepte” mobil uygulaması ile 17. kez ödül kazandı
Vodafone Red platformunun tüm fırsatlarını bir araya toplayan ve abonelerin bu fırsatlardan kolayca yararlanabilmelerini sağlayan "Avantaj Cepte" mobil uygulaması, Vodafone’un Loyalty360’da kazandığı bu ödül ile birlikte 17. kez ödüle layık görüldü.
Vodafone Türkiye’nin Loyalty360 Ödülleri’ndeki başarısını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, müşterilerini faaliyetlerinin merkezine yerleştiren bir şirket olarak, abonelerimizin hayatını kolaylaştırarak, onlara özel platformlar sunuyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte, Vodafone Red, Vodafone FreeZone, Vodafone KaraKartal ve Esnaf platformları ile dünyanın en prestijli müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası arenada yüksek saygınlığa sahip bir ödül organizasyonunda bu ödüle layık görülmemiz müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu niteliğinde bulunuyor. Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimize avantaj sunan ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz.”