Öne Çıkanlar Anket Batuhan Sert Ankara Büyükşehir Kadın Otobüs Şoförü mü alacak finansbankta bayram kredisi Kuveyt Devleti Emiri Şeyh Nevvaf Anadolu Hayat Emeklilik 2023 üçüncü çeyrek finansal sonuçları Ata İttifakı Ankara Özel Sporcular Federasyonu Üyeleri Avrasya Hastanesi Kardiyoloji Uzmanı Doç. Dr. Habib Çil Ankara çalışma saatleri Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin Badem göz estetiği hangi yöntemlerle yapılır

Vodafone’da Sıralama Aynı: İstanbul, Ankara, İzmir...

Vodafone, 4 günlük bayram süresinde kullanıcılarının verilerini açıkladı.  Türkiye genelinde 22,5 milyon abonesi olan operatör kullanıcıları geçtiğimiz yıldan iki kat daha fazla mobil İnternet kullandılar.

Ramazan Bayramında yaşanan GSM trafiğine ilişkin verileri açıklayan Vodafone’nun kullanıcıları, Ramazan Bayramında 823 milyon dakika konuştu, 639 milyon SMS attı. 4-7 Temmuz arasındaki dönemde 3,9 milyon GB internet kullanarak geçtiğimiz yılı ikiye katladı.

Büyükşehirler yine en büyük

Vodafone kullanıcıları, bayramlaşmak için birbirini aradı, SMS attı ve internet üzerinden etkileşime geçti. Verilere göre, Vodafone kullanıcıları sırasıyla en çok İstanbul, Ankara ve İzmir’de, konuştu, SMS attı ve mobil internet kullandı.

Yurtdışı İçin “Red” Fırsatı

Yurt dışındaki yakınlarıyla bayramlaşmak isteyen kullanıcılar, en çok Almanya ile konuştu, en çok SMS’i ise İngiltere’ye gönderdi.

Vodafone, Vodafone Red aboneleri de yurtiçi ve yurtdışı fiyat ayrımını ortadan kaldırdı ve “Her Şey Dâhil Pasaport” hizmeti ile kullanıcılarının tarifelerindeki her yöne dakika, SMS ve internetlerini 51 ülkede tıpkı Türkiye’deymiş gibi bayram süresince de kullanmasına olanak sağladı.
 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.