Öne Çıkanlar terörist Koronavirüs abd rusya CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin chp MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli gündem özeti cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan tbmm Pandemi CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Faik Öztrak

Yayla, Legurme Markası İle Çin Pazarına Girdi

Yayla Agro, Çin genelinde 438 mağazası bulunan perakende devi Walmart ile yürüttüğü görüşmelerin olumlu sonuçlanmasının ardından Legurme Yemek Hazır ürünleriyle Çin’deki Walmart raflarına girdi. Yayla, ilerleyen dönemde Çinli tüketicilere bulgur pilavını da sevdirmeyi hedefliyor.

Yayla Agro, ihracatta büyümeyi hedeflediği Asya pazarının kalesi konumundaki Çin’de önemli bir işbirliğine imza attı ve dünya perakende devi Walmart’ın Çin mağazalarında yerini aldı. Legurme markalı Yemek Hazır ürünleri; kalitesi, özel ambalajı, yenilikçi tarzı ve ulaşılabilir fiyatı ile Walmart Çin’in sınavından tam not alarak raflara girmeyi başardı.

Yayla’nın dünya pazarlarındaki kültür ve lezzet elçisi markası Legurme’nin Napoliten ve Arabiata Soslu makarnaları ilk etapta 70 Walmart mağazasında satışa sunulurken önümüzdeki günlerde Çin genelindeki 438 mağazanın tümünde ulaşılabilecek. Yayla Agro’nun hedefinde şimdi Çinli tüketicileri Türk mutfağından lezzetli yemekler ile tanıştırmak var. İlerleyen dönemde Legurme Yemek Hazır serisinde yer alan bulgur pilavları, çorbalar, pilakiler ve hoşafların da Walmart’larda satılması için görüşmeler devam ediyor. Asya pazarını radarına alan Yayla ayrıca Legurme markalı Yemek Hazır ürünlerini Çin’in yanı sıra Tayvan’a da ihraç etmeye başladı.

Pilavdan çorbaya, makarnadan hoşafa kadar ev yapımı tadında pek çok seçeneğin yer aldığı Yayla Legurme Yemek Hazır serisi; katkısız, koruyucusuz lezzeti ve pratikliği yanında BPA’sız, sürdürülebilir özel ambalajları ile dikkat çekiyor. Kültür elçisi olma vizyonuyla Legurme ambalajlarında Türkiye’nin tarihi ve kültürel zenginliklerine de yer veriliyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.