Öne Çıkanlar terörist Koronavirüs abd rusya CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin chp MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli gündem özeti cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan tbmm Pandemi CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Faik Öztrak

Erkekler Otomobillerini Kimseyle Paylaşmak İstemiyor

Aksigorta'nın yaptığı ankette, İstanbul, Ankara, Adana, İzmir, Bursa, Kayseri, Malatya, Samsun, Erzurum, Tekirdağ, Diyarbakır ve Trabzon’da yaşayan, Türkiye temsili “araç sahibi” olan erkekler ve kadınların otomobille ilişkilerinde çok ilginç sonuçlar gözlemlendi.
 
Kaza Anında Artık Polisi Aramıyoruz

Herhangi bir kaza anında önce ya acenteyi ya da aileden birini arıyoruz. Kadınların yüzde 45’i eşini arayacağını belirtirken; eşini arayacağını söyleyen erkeklerin oranı sadece yüzde 6. Kaza anında polisi arayacağını belirten kişilerin oranı ise, en yüksek seviyesine yüzde 38.

Erkekler Otomobil Modasını Daha Yakından Takip Ediyor
 
Katılımcıların yüzde 72’si, 5 yılda veya daha sık aracını değiştirdiğini vurgularken; erkeklerin kadınlara oranla daha sık araç değişikliğine gittiği vurgulanıyor. Araç değiştirmenin en sık görüldüğü yaş ise, sosyal statünün üst seviyede olduğu 45-64 yaş aralığı.

Erkekler Otomobillerini Kimseyle Paylaşmak İstemiyor
 
Eşinin araçlarını kullanmasına izin veren kadınların oranı yüzde 60 iken, erkeklerde bu oran yüzde 13’e kadar geriliyor. Bu da erkeklerin araçları üzerindeki sahiplik duygusunun oldukça yüksek olduğunu gösteriyor. Eşleriyle aracını paylaşmayacağını belirten erkekler, valeyle de araçlarını paylaşmıyor.

Park Yerinin Güvenliği Kadınlar İçin Daha Önemli
 
Araştırmaya göre kadınların yüzde 38’i araçlarını park edecek yer ararken daha titiz davranıyor ve güvenli bir yer seçmeye çalışıyorlar. Ekonomik durumu yüksek kişiler ise araçlarını otoparka koymayı tercih ediyorlar.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.