Öne Çıkanlar esnaf Covid19 beşiktaş Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu Halka arz fetö tsk istanbul Esnaf Turk Fatura Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Elif Banu Kocaoğlu Yıldız Galata Wind CEOsu Burak Kuyan Paribu

Garanti'de Gişesiz, Bankosuz Şube Bankacılığı Başlıyor

Garanti Bankası tümüyle "Made in Garanti" olarak nitelediği dijital dönüşüm projesiyle şube bankacılığında gişesiz, bankosuz yeni bir dönem başlatıyor, Garanti Bankası Genel Müdürü Ali Fuat Erbil, bu yeni dönemde şubede işlem hızlarını 10 dakikanın altına indirmeyi ve müşteri bekleme süresini iyice azaltmayı hedeflediklerini belirterek "2018 sonunda tüm şubelerimizde dönüşümü tamamlamış ve gişesiz, bankosuz şube bankacılığına geçmiş olacağız" dedi. 

Garanti'nin 950 şubesi olduğunu ve bu yıl sonuna kadar 180 şubede dönüşümü gerçekleştirmeyi hedeflediklerini söyleyen Erbil, alternatif kanallara rağmen şube bankacılığının önemini korumaya devam edeceğini vurgulayarak," Bu değişimin odağında müşteri var, hızlı ve konforlu hizmet var. Tümüyle Garanti imzalı bu dijital dönüşümle Türk bankacılığında iş yapış biçimlerinin değişeceğine inanıyoruz. Müşterilerimiz artık gişe veya banko önünde ayakta beklemeyecek. Bankacıyla eşit düzlemde oturarak tek bir noktadan tüm ihtiyaçları için konforlu ve hızlı hizmet alacak"diye konuştu. 
"ŞUBELERİMİZ GELECEĞE DÖNÜŞÜYOR"
Garanti’nin yeni hizmet modelini tanıtmak amacıyla düzenlenen basın buluşmasında konuşan Genel Müdür Fuat Erbil, “Garanti’yi Garanti yapan değerlerin başında, her zaman yeniliklere imza atması, tasarlayıp geliştirdiği ürün ve hizmetlerle sektöre öncülük etmesi, konusunda uzman çalışanları ve tüm kanallarda koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı geliyor" dedi. 
Günümüz şartlarında sürdürülebilir olmanın, önemli bir koşulunun değişim ve dönüşüm olduğunu vurgulayan Erbil, 
"Biz daima geleceği hayal edip tasarlayan, daha önce sunulmamışı sunmaya çalışan, tüm çalışanlarıyla bunun için emek sarf eden bir kurumuz. Bu anlayışla şimdi de, bankacılıkta yeni bir dönem başlatacağına inandığımız, yeni hizmet modelimizi hayata geçiriyoruz. ‘Bu yeni modelle, iş süreçlerimizle birlikte şubelerimiz de geleceğe dönüşüyor” diye konuştu. 
TEK NOKTADA HİZMET, OPERASYONLARDA SADELEŞME
Yeni hizmet modeliyle neler hedeflediklerine değinen Fuat Erbil, şunları söyledi:
“Yeni hizmet modelimizde “tek noktada hizmet” yaklaşımıyla donanımlı, birçok alanda hizmet verebilen çalışanlarımızla, müşterimize verdiğimiz hizmetin kalitesini ve hızını artırıyoruz. Bunlarla beraber, mobiliteyi artırıyoruz;  sadece şubede değil her yerde hizmet verebiliyoruz. Ayrıca, tüm iş süreçlerimizi ve operasyonumuzu sadeleştiriyoruz, dijitalleştiriyoruz. Temel stratejimizin önemli bir bileşeni olan çalışanlarımız da, sahip olduğu yetkinlikler ve artan donanımlarıyla projenin önemli bir parçası ve tamamlayıcısı. Garanti olarak bizi çok heyecanlandıran yeni hizmet modelimizin tüm müşterilerimiz, Garantililer ve sektörümüz için değer yaratmasını diliyorum”.  
65 ŞUBENİN DÖNÜŞÜMÜ TAMAMLANDI
Garanti Bankası’nın Teknoloji ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüsnü Erel ise “Yeni hizmet modeli Garanti Bankası için çok büyük bir değişimi ifade ediyor.  Hizmet yapımızdan, iş yapış şeklimize, şubemizin tasarımına kadar her alanda yeni teknolojileri entegre ederek yaptığımız yeniliklerle Garanti şubelerini geleceğe taşımayı hedefliyoruz. Proje kapsamında halihazırda 65 şubemizin dönüşümünü tamamlayarak müşterilerimize yepyeni bir bankacılık deneyimi yaşatmaya başladık. Tüm şubelerimizin hızlı bir şekilde yeni konseptimizle hizmet vermesini hedefliyoruz” dedi.
MÜŞTERİ NEREDEYSE ORADA HİZMET
Yeni hizmet modeliyle ilgili detayları aktaran Hüsnü Erel, şu bilgileri verdi:
“Yeni hizmet modeliyle birlikte, ‘müşteri neredeyse orada hizmet’ prensibiyle müşterimize gerek şubede, gerek dijital kanallarda veya proaktif olarak gerçekleştireceğimiz ziyaretlerle, tek noktadan hızlı ve kaliteli bir şekilde hizmet vereceğiz. 5,6 milyon kullanıcının aktif olarak kullandığı dijital kanallarımızı artık şubelerimizdeki  müşterilerimize de daha iyi anlatmak, kolaylıklarını göstermek için dijital yönlendirme sorumlularımız bulunuyor. Ayrıca, çalışanlarımızın müşterilerimize her yerde hizmet verebilmeleri için tablet bankacılığında önemli geliştirmeler yaptık. Bu sayede müşterilerimiz artık işlemlerinin sonunda sayfalarca doküman imzalamak yerine, şubede bulunan tabletler üzerinden veya kendi cep telefonlarından internet bankacılığı ortamına giriş yaparak onay sürecini hızlı ve kolayca tamamlayabilecek. Proje kapsamında şubelerimizde banko düzeni kalkarken, her müşterimizin tek noktadan oturarak hizmet alacağı bir yapı oluşturduk. Yeni hizmet modelimizle  ijitalleşmenin getirdiği hız ve kolaylıkların şubelerimizde de en üst seviyede yaşanacağına inanıyoruz " dedi
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.